تتلو در چند قدمی چوبه دار!

کدخبر: ۶۱۴۵۱۹
اقتصادنیوز: وکیل پایه یک دادگستری گفت: اگر تتلو با اتهام افساد فی الارض محاکمه و مجرم شناخته شود بعید نیست اعدام در انتظار او باشد.
تتلو در چند قدمی چوبه دار!

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا طباطبایی هاشمی، کارشناس و وکیل سایبری در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به بازداشت و استرداد امیرحسین مقصودلو معروف به تتلو به ایران در پاسخ به این سوال که با توجه به اقدامات تتلو چه حکمی در انتظار اوست گفت: با توجه به سوابق تتلو و شکایت‌هایی که از او در ایران، ترکیه و کشور‌های دیگر شده او شرایط خوبی ندارد و در تمام این کشور‌ها متهم شده و حتی در اتحادیه اروپا نیز اجازه فعالیت نداشته است.

وی با اشاره به مسدود شدن تمام صفحات تتلو در شبکه‌های اجتماعی بخاطر این اتهامات ادامه داد: وی سابقه اقداماتی مانند توهین به ائمه اطهار و مقدسات و مسائل اخلاقی دارد و ممکن است بخاطر همین اقدامات به افساد فی الارض متهم شود.

 کارشناس و وکیل سایبری با تاکید بر اینکه تا زمانی که دستگاه قضا در این مورد اطلاع رسانی نکند نمیتوان به یقین در مورد اتهام تتلو اظهار نظر کرد گفت: بعید نیست تتلو به علت همین اقدامات و همینطور اشاعه فحشا به اتهام افساد فی الارض محاکمه شود.

این وکیل پایه یک دادگستری افزود: در خصوص پرونده اطلاع دقیق نداریم، ولی با توجه به نوع اقداماتش بعید نیست با اتهام افساد فی الارض مواجه بشه 
اگر با این اتهام محاکمه و مجرم شناخته بشه بعید نیست حکم اعدام برای او صادر شود.

وی بار دیگر تاکید کرد: توجه داشته باشیم که ما از جزییات پرونده اطلاع نداریم و بعد از اطلاع رسانی دستگاه قضا بهتر می‌توان اظهار نظر کرد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید