نیروهای نوپو وارد عمل شدند/دستگیری گروه سارقان مسلح در پرند+عکس و فیلم

کدخبر: ۶۱۷۷۷۲
اقتصادنیوز: نیروهای نوپو برای دستگیری گروه سارقان مسلح در پرند وارد عمل شدند و این متهمان را بعد از تیراندازی متقابل که ۴۵ دقیقه طول کشید دستگیر کردند.
نیروهای نوپو وارد عمل شدند/دستگیری گروه سارقان مسلح در پرند+عکس و فیلم

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، تیراندازی به دادسرای خرم آباد، تیراندازی به مأمور پلیس در تهران و چندین فقره سرقت خشن و مسلحانه در خرم آباد، قم و تهران بخشی از اقدامات گروه سارقان مسلحی بود که شنبه دوم دی ماه ۱۴۰۲ بازداشت شدند؛ این سارقان بعد از آخرین سرقت خود در قم متواری شده و تلاش برای شناسایی و دستگیری ‌شان آغاز شده بود.

خبر مرتبط
انهدام باند قاچاق اشیای عتیقه + جزئیات

اقتصادنیوز : رییس پلیس فرودگاه‌های کشور جزییات شناسایی و دستگیری باند قاچاق اشیای عتیقه را تشریح کرد.

در عملیات امروز صبح یگان نوپو که با کار اطلاعاتی پلیس آگاهی پایتخت کلید خورد، مأموران نوپو یگان ویژه برای دستگیری متهمان به طبقه پنجم یک ساختمان ۴۰ واحدی در محله ۱۶ آذر فاز ۴ پرند وارد شده که با تیراندازی متهمان مواجه شدند که در ادامه با تیراندازی متقابل که ۴۵ دقیقه به طول انجامید سه نفر متهم متواری به همراه یک زن دستگیر شدند.

14021002000475_Test_PhotoN

از دستگیر شدگان که سابقه سرقت از منزل یکی از مسوولان نظام در شهر قم را هم در کارنامه داشتند، دو قبضه کلت کمری، یک قبضه برنو، یک قبضه دولول، ۱۰۰ عدد فشنگ و تعدادی سلاح سرد و سه دستگاه خودرو کشف و ضبط شد.

14021002000473_Test_PhotoN

فیلم زیر صحنه‌هایی از این عملیات و همچنین حمایت مردم از پلیس را بعد از اتمام عملیات و دستگیری سارقان به تصویر می‌کشد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید