واکنش ستاره رئال مادرید به برتری مقابل اتلتیکو/ گل مال من است!

کدخبر: ۶۲۱۴۷۲
اقتصادنیوز: تیم فوتبال رئال مادرید توانست پیروز دربی مادرید در شب گذشته باشد، بخشی از موفقیت این تیم به بازیکنی اختصاص دارد که چندان هواداران برای برتری روی او حساب باز نکرده بودند، خوسلو.
واکنش ستاره رئال مادرید به برتری مقابل اتلتیکو/ گل مال من است!

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ورزش سه، رئال مادرید موفق شد در یک بازی هیجان انگیز در نیمه نهایی رقابت های سوپر جام اسپانیا با نتیجه 5-3 اتلتیکو مادرید را در پایان 120 دقیقه شکست دهد و به فینال برسد. بازی در ابتدا با نتیجه 3-3 در وقت قانونی پایان یافت و در وقت های اضافه رئال مادرید دو گل با تاثیر مستقیم خوسلو و براهیم دیاز، ستاره های تعویضی رئال، به ثمر رساند و به شکلی دراماتیک پیرو شد.

گل چهارم رئال در دقیقه 116 با تاثیر خوسلو بدست آمد. این گل مهم و در نهایت پیروزی بخش رئال در ادامه به دلیل برخورد با بازیکن اتلتیکو گل به خودی ساویچ محسوب شد. خوسلو در پایان بازی به این موضوع معترض بود. "اگر گفت و گوی حین بازی را ببینید، خواهید دید که دنی از من می خواهد اولین ضربه را بزنم. خودم می دانم که توپ را به سمت دروازه هدایت کردم، بنابراین گل مال من است. "

خبر مرتبط
مهدی طارمی پدر شد؟/ خبر تازه درباره ستاره تیم ملی فوتبال

اقتصادنیوز: این روزها شایعات و اخبار متعددی را درباره مهدی طارمی در جریان است، از شایعه پدر شدنش تا حضورش در یک تیم مطرح اروپایی، اما او تمرکز خود را بر مسابقات جام ملت های آسیا با تیم ملی گذاشته است.

او این پیروزی را هم به یک میهمانی سرد تشبیه کرد:"به هر حال یک دربی کمی سرد بود، مثل بازی مقابل هواداران اسپانیایی نیست. ما توسط رئالی های زیادی احاطه شده بودیم، اما به هر حال بازی ای بود که در آن شرکت کردیم و بردیم. آن هم با نتیجه بسیار خوب. اما واقعیت این است که بسیار خسته ایم."

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید