نجات بیش از 4 هزار نفر گرفتار کولاک و برف در29 استان کشور

کدخبر: ۶۲۶۳۴۲
اقتصادنیوز: رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با اشاره به تأثر ۲۹ استان از برف و کولاک، گفت: در چهار روز گذشته امدادگران برای چهار هزار و 493 نفر اسکان اضطراری فراهم کردند.
نجات بیش از 4 هزار نفر گرفتار کولاک و برف در29 استان کشور

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، بابک محمودی با اشاره به بارش برف و باران و اقدامات امدادی هلال احمر از یازدهم تا ساعت ۵ صبح امروز پانزدهم بهمن، با بیان اینکه ۲۹ استان کشور متاثر از برف و کولاک بودند، گفت: با توجه به بارش‌ برف و باران در ۴ روز گذشته، ۲۹ استان‎ و ۱۵۳ منطقه (شامل ۱۳۵ محور کوهستانی، یک شهر، ۱۵ روستا و 2 منطقه عشایرنشین)، نیاز به دریافت خدمات امدادی پیدا کردند.

وی با بیان اینکه امدادگران هلال احمر در این مدت زمان به ۱۵ هزار و ۴۵۱ حادثه‌دیده امدادرسانی کردند، افزود: امدادگران برای ۴۴۹۳ نفر اسکان اضطراری فراهم کردند. ۳۰ نفر را به مناطق امن و ۱۶ نفر را به مراکز درمانی منتقل کردند.

رئیس سازمان امدادونجات جمعیت هلال‌احمر ادامه داد: ۳۶۹ تیم عملیاتی، شامل ۱۴۲۹ نفر امدادگر، در عملیات رهاسازی ۹۱۲ دستگاه خودرو از برف شرکت کردند.

محمودی گفت: در این مدت زمان، ۱۶ دستگاه چادر، ۳۱۱۹ تخته پتو، ۲۲۴ کیلوگرم نایلون، ۸۶۹ بسته غذایی، ۸۴۸ بطری آب معدنی، ۵۱۷۵ قوطی کنسروجات، ۲۵۰۰ قرص نان، ۱۵ کیلوگرم خرما و ۸۱۳ بسته بیسکوییت توزیع شد.

 امدادرسانی در استان‌های سیستان‌وبلوچستان و هرمزگان ادامه دارد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید