متوقف شدن فعالیت یک استخر شنا کیش / علت چیست؟

کدخبر: ۶۲۶۶۰۴
اقتصادنیوز: فعالیت یک استخر شنا در این جزیره به دلیل رعایت نشدن مسائل بهداشتی متوقف شد.
متوقف شدن فعالیت یک استخر شنا کیش / علت چیست؟

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، رییس مرکز بهداشت کیش گفت: فعالیت یک استخر شنا در این جزیره به دلیل رعایت نشدن مسائل بهداشتی متوقف شد.

اسدالله احمدی با اعلام این خبر اظهار کرد: کارشناسان محیط مرکز بهداشت کیش در راستای وظایف نظارتی خود، از فعالیت یک استخر شنا بدلیل کم بودن میزان کلر باقیمانده و همچنین بالا بودن کدورت آب، جلوگیری کردند.

وی با بیان اینکه کارشناسان بهداشت محیط بصورت ماهیانه از کلیه استخرهای شنا بازدید می‌کنند، افزود: علاوه‌ بر کلر سنجی و بررسی میزان کدورت، آب استخرها از نظر میکروبی هم نمونه برداری و بررسی می‌شود و در صورتی که نتایج آزمایشات با استانداردهای مربوطه مغایرت داشته باشد اقدام قانونی انجام خواهد گرفت.

رییس مرکز بهداشت کیش ادامه داد: شرایط بهداشت محیطی استخر، فضای فیزیکی آن، سرویس‌های بهداشتی موجود، رختکن‌ها، بوفه و تهویه بررسی و آب استخرها نیز در مواردی همچون شفافیت آب، کیفیت میکروبی، وضعیت شیمیایی و تغییرات پی.اچ آن به‌ صورت مرتب نمونه‌برداری می‌شود.

وی گفت: فعالیت استخرهایی که متوقف شده است، پس از رفع نواقص موجود و تایید کارشناسان مرکز بهداشت می‌تواند از سر گرفته شود.

احمدی از مراجعه کنندگان خواست تا هرگونه شکایت خود از موارد بهداشتی استخرها را با سامانه ۱۹۰ تماس درمیان بگذارند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید