اعتراض شدید جواد خیابانی به سانسور حرف‌هایش در برنامه زنده+ فیلم

کدخبر: ۶۲۷۲۲۶
اقتصادنیوز: جواد خیابانی روی آنتن زنده تلویزیون به سانسور اظهاراتش درباره عملکرد تیم ملی فوتبال ایران در جام ملت های آسیا واکنش نشان داد و اعتراض کرد.
اعتراض شدید جواد خیابانی به سانسور حرف‌هایش در برنامه زنده+ فیلم

به گزارش اقتصادنیوز، باخت تیم ملی فوتبال ایران مقابل قطر در مرحله نیمه نهایی جام ملت های آسیا کام مردم ایران را حسابی تلخ کرده است، شکستی که نیازمند بررسی دقیق کارشناسان است تا شاید با رفع نقاط ضعف و تغییرات لازم شاهد بهبود وضعیت تیم ملی در آینده باشیم.

خبر مرتبط
مقصر اصلی شکست ایران مقابل قطر مشخص شد

اقتصادنیوز: یک کارشناس قطری گفت: ایران مشکل بزرگی در زمین داشت و آن کند بودن بازیکنان بود که همین باعث شکست ایران شد. کافی است نگاهی به اکرم عفیف و معز علی در میدان داشته باشید.

جواد خیابانی، گزارشگر و مجری فوتبال هم در برنامه صبحگاهی شبکه سه سیما به این موضوع اشاره کرد و با انتقاد از ساختار فوتبال ایران، گفت: «به جای خلق چرخ، اساسنامه کشورهای دنیا را ایرانیزه کنید. در المپیک بازهم خواهیم باخت.»

سخنان خیابانی چندان به مذاق تهیه‌کننده برنامه خوش نیامد و تلاش مجری برای قطع صحبت هایش با واکنش او همراه شد که با طعنه به سرمربی و فدراسیون فوتبال گفت: « آفرین تیم ملی، شاهکار کردید! آقای قلعه‌نویی شما بهترین مربی تاریخ هستید.»

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید