پیام تبریک مدیرعامل بنیاد رودکی به مجید انتظامی/فیلم‌های سینمایی با هنرمندی شما تماشایی‌تر می شود

کدخبر: ۶۲۷۸۸۳
اقتصاد نیوز: مدیرعامل بنیاد فرهنگی هنری رودکی با انتشار متنی دریافت سیمرغ بلورین بهترین آهنگسازی چهل و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر را به مجید انتظامی تبریک گفت.
پیام تبریک مدیرعامل بنیاد رودکی به مجید انتظامی/فیلم‌های سینمایی با هنرمندی شما تماشایی‌تر می شود

 

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از مهر، محمد اله‌یاری مدیرعامل بنیاد رودکی در پیامی کسب سیمرغ بلورین موسیقی فیلم از چهل و دومین جشنواره فیلم فجر را به مجید انتظامی تبریک گفت.

خبر مرتبط
ادعا جنجالی فعال توئیتری درباره جایزه ارسطو خوش رزم در جشنواره فیلم فجر

اقتصادنیوز:در حاشیه اختتامیه جشنوراه فیلم فجر ادعا عجیبی برای برنده شدن بهترین بازیگر مرد مطرح شده است .

در متن پیام محمد اله‌یاری فومنی آمده است:

«هوالحبیب

استاد ارجمند؛ جناب آقای مجید انتظامی

کسب سیمرغ بلورین موسیقی فیلم در چهل و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر را به جنابعالی و جامعه موسیقی کشور صمیمانه تبریک می‌گویم.

این جایزه، بیش از هر چیز، تأییدی چندباره بود بر کارنامه درخشان و ممتاز جنابعالی که خاطره جمعی نسل‌های پس از انقلاب اسلامی است. در همه این سال‌ها فیلم‌های سینمایی فراوانی با هنرمندی شما تماشایی‌تر شد و ذائقه موسیقایی مردم هنردوست کشورمان، غنی تر و پربارتر؛ آثاری که «همراه با خاطره‌ها» شد؛ مانا و ماندنی.

شاهد این مدعا، تالار وحدت است که هنوز از خاطره حضور شما و رهبری ارکستر موسیقی ملی ایران طی ۲ ماه گذشته، سرشار از انرژی و شور است.

برای شما از درگاه خداوند مهربان، آرزوی تندرستی و دوام توفیق و خلق آثار ارزشمند دارم.»

مجید انتظامی در آیین اختتامیه چهل و دومین جشنواره فیلم فجر، سیمرغ بلورین بهترین موسیقی متن را برای ساخت موسیقی فیلم «مجنون» دریافت کرد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید