آقای جدی می فرمایید کیست؟/ماجرای خواستگاری 8 ساله

کدخبر: ۶۲۹۳۱۹
اقتصادنیوز:احمدمجدزاده معروف به آقای جدی میفرمایید در مصاحبه جدیدش حرفهای جالی درباره شرایط زندگی اش بعد از وایرال شدن مصاحبه اش زد.
  آقای جدی می فرمایید کیست؟/ماجرای خواستگاری 8 ساله

چندی پیش احمد مجدزاده معروف به احمد خطر کشتی‌گیر سابق ایرانی، در یک مناظره خبری شرکت کرد و صحبت های او پیرامون لوله کشی مشروبات الکلی به استادیوم ها در اروپا و تکه کلام جدی می فرمایید، واکنش های گسترده ای در فضای مجازی داشت. به تازگی احمد مجدزاده معروف به « آقای جدی می فرمایید » مهمان برنامه برمودا تلویزیون شد.

احمد مجدزاده کارشناس کشتی و روحانی متولد 1340 در تهران است. حجت الاسلام مجدزاده که در حال حاضر به عنوان کارشناس ورزشی و مسئول امور فرهنگی فدراسیون کشتی ایران فعالیت می کند، از کشتی گیران سابق کشتی تهران بوده وبرادرش کیوان مجدزاده نیز در کشتی فعالیت دارد.

احمد مجدزاده به تازگی مهمان برنامه برنامه برمودا بود و با کامران نجف زاده مجری برنامه در مورد همسرش و خواستگاری از او و زن ذلیلیش صحبت کرد و گفت:

من از خانمم خیلی راضی هستم،خانومم نویسنده است، من زن ذلیل ترین انسان روی کره زمین هستم، 8 سال می‌رفتم خواستگاری خانمم، دختر عموم بود، خونشون کرج بود، من می‌رفتم خونشون می‌رفت تو آشپزخونه و بیرون نمیومد، یه بار رفتم بیرون از خونشون بهش گفتم دختر عمو بیا اینجا و یه دوزاری بهش دادم گفت برای چیه گفتم برای اینکه منو تحویل بگیری و اینجا بود که یکم خندید.

او در ادامه صحبت هایش در مورد علت نه گفتن همسر و مهریه اش عنوان نمود:

همسرم دلایل خودشو داشت که می‌گفت نه چون همه فامیلای ما رفته بودن خواستگاریش، اختلاف سنیمون 4 ساله و مهریه هم 150 سکه.

 احمد مجد زاده به سوال مجری (ایشون شاکی نیست از حاشیه‌هایی که برای شما ایجاد شده؟) گفت:

خانمم و دخترم اول یه مقداری ناراحت بودن ولی الان واکنششون خوب شده اما قبلاً واکنش خوبی نداشتند.

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید