مقاومت در این نقاط غزه ادامه دارد+اظهارات ابوحمزه

کدخبر: ۶۳۸۳۵۷
اقتصادنیوز: سخنگوی نظامی سرایا القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین تأکید کرد: مقاومت برای دفع تجاوز در غزه، کرانه باختری و لبنان ادامه دارد و نبرد در مرزهای جغرافیایی فلسطین متوقف نخواهد شد.
مقاومت در این نقاط غزه ادامه دارد+اظهارات ابوحمزه

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، «ابوحمزه» سخنگوی نظامی سرایا القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین در این باره اظهار کرد: آنچه در میدان اتفاق می‌افتد تأیید می‌کند که گروه‌های مقاومت با عزم کامل به نبرد «طوفان الاقصی» ادامه می‌دهند.

طبق گزارش خبرگزاری سما، وی گفت: مجاهدان ما از همان لحظه اول نبرد در خط مقدم قرار داشتند و همچنان در مواضع خود مستقر هستند.

ابوحمزه تاکید کرد: مقاومت برای دفع تجاوز در غزه، کرانه باختری و لبنان ادامه دارد و نبرد در مرزهای جغرافیایی فلسطین متوقف نخواهد شد.

خبر مرتبط
یورش گردان‌های قدس به یگان ویژه اسرائیل

اقتصادنیوز: گردان‌های قدس تأکید کرد: مجاهدان ما یک یگان ویژه اسرائیلی را که در ساختمانی در خان‌یونس مستقر شده بود، با گلوله ضد زره و ضد استحکامات هدف قرار دادند.

وی ادامه داد: فلسطین حساس‌ترین و پیچیده‌ترین مرحله را تجربه می‌کند و این وضعیت را ملزم به عمل به مسئولیت‌های خود می‌کند.

ابوحمزه افزود: آنچه امروز از همه خواسته می‌شود همکاری برای حمایت از فلسطین است.

وی همچنین تصریح کرد: روز جهانی قدس امسال با این واقعیت که قدس جبهه‌ها و میدان‌ها را متحد کرده است و حمله به مسجد الاقصی باعث شعله ور شدن منطقه خواهد شد، از سال‌های گذشته متمایز شده است.

ابوحمزه همچنین تاکید کرد: هممراه با دیگر گروه‌های مقاومت نبرد طوفان الاقصی را در سطوح نظامی، امنیتی و مردمی با قاطعیت و استواری ادامه می‌دهیم. ما بر ادامه نبرد بر اساس وحدت در جبهه‌های یمن، لبنان و عراق تاکید می‌کنیم.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید