مدال برنز کشتی‌ آسیا بر گردن حسین ابوذری+ فیلم

کدخبر: ۶۴۰۰۲۷
اقتصادنیوز: حسین ابوذری با شکست تالگات، کشتی‌گیر میزبان موفق به کسب مدال برنز آسیا شد تا اولین مدال روز دوم مسابقات قهرمانی آسیا به نام او ضرب شود.
مدال برنز  کشتی‌ آسیا بر گردن حسین ابوذری+ فیلم

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم، بعد از پنجمی رضا اطری، دومین نماینده ایران در مبارزه‌های پایانی 5 وزن دوم کشتی آزاد آسیا صاحب مدال شد.

حسین ابوذری که سال گذشته قهرمان وزن 74 کیلوگرم کشور شده بود و در تورنمنت زاگرب هم موفق شد یونس امامی را شکست دهد، بعد از آنکه 10 بر صفر ظفربک اوتاخانوف دارنده مدال نقره آسیا از ازبکستان و سپس 12 بر یک یونگ نام سو از کره شمالی را برد، در نیمه‌نهایی 4-2 مغلوب کوتا تاکاهاشی دارنده مدال برنز زیر 23 سال جهان شد.

او در دیدار رده‌بندی وزن 74 کیلوگرم مقابل تالگات از قرقیزستان که یاش هندی را برده بود، قرار گرفت و موفق شد این کشتی را 5-2 به سود خود تمام کرده و صاحب نشان برنز آسیا شود.

پیش از این تیم ملی کشتی آزاد ایران در 5 وزن اول کشتی آزاد قهرمانی آسیا با رحمان عموزاد، امیرمحمد یزدانی و محمد نخودی صاحب سه نشان طلا و با محمدحسین محمدیان به نشان برنز آسیا رسیده بود.

در ادامه رقابت‌های امروز، هادی وفایی‌پور در وزن 86 کیلوگرم برای کسب نشان برنز و امیرحسین فیروزپور و امیرحسین زارع برای نشان طلا روی تشک خواهند رفت.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید