4 شهر این استان درگیر سیل شده اند

کدخبر: ۶۴۱۱۲۹
اقتصادنیوز: چهار شهر و شهرستان استان کرمان ازجمله منوجان، رودبار جنوب، جیرفت و قلعه گنج تاکنون درگیر سیل شده اند.
4 شهر این استان درگیر سیل شده اند

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایلنا، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان با بیان اینکه چهار شهر و شهرستان ازجمله منوجان، رودبار جنوب، جیرفت و قلعه گنج تاکنون درگیر سیل شده اند، گفت: امدادگران هلال احمر به ۷۵ حادثه دیده و ۱۸ خانوار در این سیل امدادرسانی کردند و عملیات امدادرسانی همچنان ادامه دارد.

رضا فلاح شامگاه سه شنبه با اشاره به جاری شدن سیل و آبگرفتگی بخش هایی از استان کرمان افزود: ۱۲ تیم عملیاتی، ۱۳ نفر از پرسنل و ۴۱ داوطلب هلال احمر به سیل زدگان یاد شده امدادرسانی کردند.

خبر مرتبط
مدارس زاهدان برای فردا مجازی شد

اقتصادنیوز: فعالیت مدارس «تمامی مقاطع» تحصیلی شهرستان زاهدان در نوبت صبح فردا به صورت «غیر حضوری» خواهد بود.

وی با اشاره به استفاده از ماشین آلات آمبولانس، سواری و وانت دوکابین در جریان امدادرسانی تصریح کرد: اقلامی ازجمله چادر امدادی، پتو، موکت، نایلون و بسته های غذایی ۷۲ ساعته بین سیل زدگان به ویژه در جنوب استان توزیع شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان در ادامه با اشاره به تخلیه روستاهای پورشعبان و حسین آباد در شهرستان منوجان و روستای کروچان در شهرستان جازموریان گفت: راه ارتباطی روستای کروچان رودبار جنوب مسدود شده اما طی آخرین ارتباط تلفنی با این مناطق مشکلی جدی نداشتند.

بارش باران و سیل از امروز در برخی از مناطق استان کرمان آغاز شده و بنا بر اعلام هواشناسی تا روز پنجشنبه هفته جاری ادامه دارد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید