صنعا، اسرائیل را تهدید کرد/ در صورت تداوم جنگ غزه گزینه‌های دشواری روی میز داریم

کدخبر: ۶۴۷۰۶۶
المشاط از نیروهای مسلح اعم از دریایی، موشکی و پهپادی به دلیل حمایت از مردم غزه و پاسخ به تجاوزات رژیم صهیونیستی قدردانی کرد.
صنعا، اسرائیل را تهدید کرد/ در صورت تداوم جنگ غزه گزینه‌های دشواری روی میز داریم

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، مهدی المشاط رئیس شورای عالی سیاسی یمن با بیان اینکه مرحله چهارم تشدید حملات در پاسخ به تجاوزهای رژیم صهیونیستی، با عملیات بی‌سابقه آغاز خواهد شد، تصریح کرد: در صورت تداوم تجاوزات این رژیم علیه نوار غزه، یمن گزینه‌های قاطع، جسورانه و دشواری روی میز دارد.

وی در سخنانی در نشست کمیته الأقصی، گفت: بنیامین نتانیاهو می‌توانست نصف شکست را بپذیرد اما با حماقت خود مجبور خواهد شد شکست کامل را قبول کند.

المشاط همچنین از نیروهای مسلح اعم از دریایی، موشکی و پهپادی به دلیل حمایت از مردم غزه و پاسخ به تجاوزات رژیم صهیونیستی قدردانی کرد.

از سوی دیگر سرتیپ «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن نیز امروز (چهارشنبه) در سخنانی گفت که نیروهای مسلح یمن در یک عملیات نظامی ناوشکن آمریکایی (میسون) در دریای سرخ را با تعدادی موشک مناسب دریایی هدف قرار دادند.

وی همچنین اعلام کرد: کشتی «Destiny» نیز در عملیات مشترک نیروهای دریایی، موشکی و یگان پهپادی یمن در دریای سرخ هدف قرار گرفته شد.

ارتش یمن طی ماه های گذشته در حمایت از مقاومت ملت فلسطین در نوار غزه چند کشتی صهیونیستی یا کشتی‌های عازم سرزمین‌های اشغالی را در دریای سرخ و تنگه باب‌المندب هدف قرار داد.

نیروهای ارتش یمن متعهد شده‌اند تا زمانی که رژیم صهیونیستی حملات خود به غزه را متوقف نکند، حملات به کشتی‌های این رژیم یا کشتی‌های عازم سرزمین‌های اشغالی را در دریای سرخ ادامه خواهند داد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید
    صداوسیما و خبرگزاری رسمی دولت شهادت ابراهیم رئیسی را تایید کردند در سوگ ابراهیم رئیسی