اعتراض نمایندگان به تصمیم مرکز پژوهش‌ها درباره طرح صیانت از فضای مجازی/ فقط نظر مشورتی بدهید

کدخبر: ۴۶۴۸۷۰
بیژن نوباوه وطن از اعتراض اعضای کمیسیون مشترک طرح حمایت از کاربران در فضای مجازی به عملکرد مرکز پژوهش‌های مجلس خبر داد.
اعتراض نمایندگان به تصمیم مرکز پژوهش‌ها درباره طرح صیانت از فضای مجازی/ فقط نظر مشورتی بدهید

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، در جلسه امروز فراکسیون مشترک رسیدگی به طرح حمایت از کاربران در فضای مجازی که با حضور کارشناسان مرکز پژوهش‌های مجلس و نمایندگان دستگاه‌های اجرایی مرتبط با فضای مجازی برگزار شد، اقدام اخیر مرکز پژوهش‌های مجلس مورد اعتراض اعضای کمیسیون قرار گرفت.

بیژن نوباوه‌وطن نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، با بیان این خبر گفت: در جلسه امروز که با حضور کارشناسان مرکز پژوهش‌های مجلس و نمایندگان دستگاه‌های اجرایی مرتبط با فضای مجازی برگزار شد، اقدام اخیر مرکز پژوهش‌های مجلس مورد اعتراض اعضای کمیسیون قرار گرفت.

وی افزود: در این جلسه اعضای کمیسیون اعلام کردند که مرکز پژوهش‌های مجلس فقط می‌تواند نظر مشورتی بدهد نه اینکه به اعلام موضع درباره طرح‌ها در فضای مجازی بپردازد.

وی اظهار داشت: کارشناسان مرکز پژوهش‌های مرکز در این جلسه عنوان کردند که اقدام اخیر این مرکز در اعلام موضع در فضای مجازی در فضای مجازی و اطلاعیه دادن و مخالفت با طرح حمایت از کاربران در فضای مجازی عامدانه نبوده و این مرکز چنین نظری و نیتی نداشته است.

نوباوه خاطرنشان کرد: اعضای کمیسیون در ادامه عنوان کردند که کمیسیون در مورد پیشنهاد وزارت ارتباطات در مورد طرح حمایت از کاربران در فضای مجازی از مرکز پژوهش‌های مجلس نظر مشورتی خواسته نه کل طرح که مرکز پژوهش‌های مجلس به موضع‌گیری علیه طرح حمایت از کاربران در فضای مجازی پرداخته است.

وی افزود: درنهایت مقرر شد تا مرکز پژوهش‌های مجلس هر چه سریع‌تر نظر مشورتی خود را در رابطه با تمام طرح حمایت از کاربران در فضای مجازی به کمیسیون مشترک ارائه کند که مرکز پژوهش‌های مجلس خواهان فرصت یک هفته‌ای در این باره شد اما درنهایت تصمیم بر این شد تا در جلسه فردای کمیسیون درباره اینکه به مرکز پژوهش‌های مجلس برای این منظور چه مقدار فرصت داده شود تصمیم‌گیری شود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • نیم قرن با اقتصاد ایران؛ ۱۴ اردیبهشت

      اقتصادنیوز: در پروژه «نیم قرن با اقتصاد ایران» تلاش بر این است تا از قبل اخبار و گزارش های اقتصادی به تصویر روشنی از…

    کارگزاری مفید