واکنش فرمانده ارشد نیروی انتظامی به تحریم شدنش ازسوی آمریکا

کدخبر: ۴۸۳۲۰۰
اقتصادنیوز: فرمانده نیروی انتظامی خراسان شمالی با اشاره به تحریم چند تن از فرماندهان نیروی انتظامی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی توسط آمریکا گفت: اینکه مورد تحریم دشمنان قرار گرفته ام نشان می‌دهد که موجب شده ام تا دشمن عصبانی و ناراحت شود که از این بابت خوشحال هستم.
واکنش فرمانده ارشد نیروی انتظامی به تحریم شدنش ازسوی آمریکا

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، فرمانده نیروی انتظامی خراسان شمالی با اشاره تحریم چند تن از فرماندهان نیروی انتظامی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی توسط آمریکا گفت: تحریم بنده سبب شده تا مصمم تر وظایفم را انجام دهم.

سردار سعید مطهری زاده، در حاشیه نشست خبری در خصوص تحریم آمریکا،  اظهار کرد: اینکه مورد تحریم دشمنان قرار گرفته ام نشان می‌دهد که موجب شده ام تا دشمن عصبانی و ناراحت شود که از این بابت خوشحال هستم.

وی با اشاره به اینکه من یک سرباز برای ایران اسلامی هستم، تاکید کرد: تحریم سبب شده تا با قدرت و قوت بیشتری وظیفه سربازی برای میهن را ایفا نمایم.

سردار مطهری زاده ادامه داد: این تحریم سبب شده تا در انجام وظایف خود مصمم تر باشم و وظایفم را به خوبی انجام دهم.

وی تصریح کرد: همان بهتر که دشمنان همچنان عصبانی بمانند و از عصبانیت بمیرند.

گفتنی است وزارت خزانه‌داری آمریکا، ۱۶ آذر ماه ۱۴۰۰ جمعی از فرماندهان ارشد نیروهای انتظامی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، از جمله سردار سعید مطهری زاده را در فهرست تحریم‌های خود قرار داد و این نخستین اظهار نظر سردار مطهری زاده در این خصوص است.

تیتر یک
کارگزاری مفید