امام جمعه دماوند در خطبه های نمازجمعه امروز مطرح کرد؛

ایران خواب را از چشم آمریکا و اسرائیل ربود

کدخبر: ۴۸۳۷۲۸
اقتصادنیوز: امام جمعه دماوند در خطبه های نماز جمعه این استان گفت با اشاره به اینکه قدرت موشکی ایران خواب را از چشم آمریکا و اسرائیل ربوده است، گفت: آرامش خوبی که در کشور حاکم است، مرهون مجاهدت‌های شبانه روزی دلاور‌مردان وزارت اطلاعات و همدلی و همکاری مردم با این عزیزان است.
ایران خواب را از چشم آمریکا و اسرائیل ربود

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، امام جمعه دماوند با بیان اینکه قدرت موشکی ایران خواب را از چشم آمریکا و اسرائیل ربوده است، گفت: صبر راهبردی (استراتژیک) ما حدی دارد و در موقع لزوم پاسخ آشکار و هوشمندانه می‌دهیم.

حجت الاسلام والمسلمین کاظم فتاح دماوندی امروز در خطبه های نماز جمعه دماوند ضمن تبریک میلاد باسعادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی)عج( اظهار داشت: همدلی و وفاداری به عهد امامت و مقاومت در راه آرمان های شیعه،شرط نجات و پیروزی ما در آخرالزمان است.

وی با بیان اینکه شیعیان باید با هم مهربان باشند و به امام زمانشان وفادار بمانند و اعتقاد و عمل خود را نسبت به اسلام تقویت کنند، خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب فقیهی است که با بصیرت و آینده نگری مثال‌زدنی  به دنبال تحقق اهداف اسلام در جهان و فراهم کردن مقدمات ظهور امام زمان(عج) است.

خطیب جمعه دماوند افزود: روز میلاد امام زمان (عج)، روز سربازان گمنام امام زمان(عج) است،این روز و هفته را به همه سربازان پر تلاش وزارت اطلاعات تبریک می گوییم.

این مقام مسئول تصریح کرد: آرامش خوبی که در کشور حاکم است، مرهون مجاهدت های شبانه روزی دلاور مردان وزارت اطلاعات و همدلی و همکاری مردم با این عزیزان است.

وی گفت: شهدا که ستارگان هدایت هستند فداکاری در راه اسلام و قرآن و اهل بیت علیهم السلام را بر جاذبه‌های دنیایی ترجیح دادند، شهیدان نمونه شیعه واقعی هستند.

خطیب جمعه دماوند بیان داشت: جمهوری اسلامی ایران هر تهدیدی را رصد و هر عمل ایذایی دشمنان را پاسخ می گوید، مجازات ما بازدارنده و عزت آفرین است.

امام جمعه دماوند گفت: ما به صهیونیست‌ها اجازه نمی دهیم در نزدیکی ایران لانه بسازند، مراکز راهبردی دشمن دقیقا شناسایی شده و آماده هدف گیری است.

حجت الاسلام فتاح دماوندی با اشاره به اینکه به کشورهای همسایه توصیه می‌کنیم که خاک کشور خود را لانه عنکبوت نکنند، گفت: وجود صهیونیست‌ها خط قرمز ماست.

وی در ادامه با بیان اینکه متاسفانه سران کشور عربستان در هفته گذشته ۸۱ نفر از منتقدان و مخالفان خود را اعدام کرد، افزود: این کار مصداق جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت است.

خطیب جمعه دماوند تصریح کرد: ما نمازگزاران جمعه، جنایت آل سعود در اعدام ۸۱ مسلمان را محکوم می کنیم و نسبت به سکوت مجامع حقوق بشری انتقاد داریم.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: رژیم سعودی به بهانه مبارزه با تروریسم هر ساله شمار زیادی از مخالفان خود را اعدام می‌کند، آنها در سال ۱۳۹۳ شیخ باقر النمر را به شهادت رساندند.

حجت الاسلام فتاح دماوندی خاطر نشان کرد: شیعیان عربستان خواهان عدالت و رفع تبعیض هستند، مسئولین سعودی صدای آزادیخواهان را در گلو خفه می کنند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید