رئیس ائتلاف الفتح عراق:

امروز نبرد دیگری داریم که از جنگ با داعش کمتر نیست

کدخبر: ۵۴۵۳۱۳
اقتصادنیوز: هادی العامری، رئیس ائتلاف الفتح گفت: امروز نبرد دیگری داریم که از مرحله قبل یعنی جنگ با داعش، کمتر نیست و آن جنگ نرم است و باید در این نبرد نقش خود را ایفا کنیم.
امروز نبرد دیگری داریم که از جنگ با داعش کمتر نیست

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، «هادی العامری» رئیس ائتلاف الفتح عراق گفت که فتوای جهاد کفایی آیت الله سیستانی مرجعیت عالی، توانست امکانات و نیروها را علیه داعش بسیج کند.

پرتاب ماهواره به فضا برای جاسوسی از ایران

تارنمای شبکه خبری المعلومه گزارش داد، العامری طی سخنانی همزمان با سومین سالگرد شهادت سرداران سلیمانی و ابومهدی المهندس، گفت: در جنگ ماندگار با داعش، فضلیت پیشگامی با مرجعیت عالی عراق و صدور فتوای جهاد کفایی است.

وی گفت: این روزها سالگرد شهادت سرداران مبارزه با تروریسم را گرامی می‌داریم و از خداوند می‌خواهیم که توفیق دهد در راه آنها حرکت کنیم. هر دو سردار شهید ابومهدی المهندس و قاسم سلیمانی خود را وقف اسلام کرده بودند.

حزب الله لبنان یک بیانیه داد

العامری با قدردانی از سهم بزرگ پزشکان و کادر بهداشت و درمان در نجات رزمندگان مدافع عراق در میدان های مبارزه با داعش و همچنین موکب های کمک لوجستیکی، ابراز امیدواری کرد که در خصوص تجلیل از این اقشار اقدامات ویژه ای صورت گیرد.

رئیس ائتلاف الفتح گفت: امروز نبرد دیگری داریم که از مرحله قبل یعنی جنگ با داعش، کمتر نیست و آن جنگ نرم است و باید در این نبرد هم نقش خود را ایفا کنیم.

وی افزود: مبارزه با بلای مواد مخدر و مخاطرات آن در عراق کم اهمیت تر از مبارزه با داعش نیست و نبرد امروز ما علاوه بر این، باید در حوزه استقلال اقتصادی و افزایش قدرت پول ملی در برابر دلار باشد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید