نیویورک تایمز مدعی شد؛

وحشت عمیق نتانیاهو از شکست عملیات غزه

کدخبر: ۶۰۶۳۲۰
اقتصادنیوز: نیویورک‌تایمز علت تعویق عملیات رژیم صهیونیستی برای تصرف غزه را نگرانی نخست‌وزیر این رژیم، از شکست اعلام کرد.
وحشت عمیق نتانیاهو از شکست عملیات غزه

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز در گزارشی نوشت: «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر اسرائیل از امضای دستور شروع عملیات حمله زمینی گسترده به غزه خودداری کرد زیرا می ترسد در صورت شکست عملیات، اعتماد عمومی را از دست بدهد.

روزنامه نیویورک تایمز گزارش داد، خودداری نتانیاهو از امضای فرمان حمله به غزه را نشان دهنده وجود اختلاف در کابینه حاکم بر رژیم صهیونیستی نیز دانست و نوشت: برخی از اعضای کابینه خواهان انجام حمله های متعدد اما کوچک به جای یک عملیات بزرگ هستند.

پاسخ دندانشکن حماس به ادعای اسرائیل درباره رهبران این جنبش

پیشتر نیز رسانه آمریکایی «آکسیوس» نوشته بود: نتانیاهو از طرح حمله ارتش به غزه مطمئن نیست و به همین خاطر، قصد دارد حمله را برای انجام بررسی های بیشتر به تاخیر بیاندازد.

روزنامه صهیونیستی «تایمز اسرائیل» نیز با اشاره به اولویت آزادی اسیران صهیونیست، عملیات گسترده علیه غزه را اولویت ندانسته بود.

این روزنامه صهیونیستی پیش بینی کرده بود که یا حمله با تاخیر طولانی انجام خواهد شد و یا اینکه اساسا انجام نخواهد شد.

به گزارش ایرنا، تاکنون تلاش ارتش رژیم صهیونیستی برای ورود به غزه با شکست مواجه شده است و نظامیان این رژیم به جز قتل عام زنان و کودکان فلسطینی از طریق بمباران، نتوانسته اند عملیات دیگری را علیه مقاومت فلسطین انجام دهند.

در پاسخ به بیش از هفت دهه اشغال سرزمین فلسطین و محاصره غزه و زندان و شکنجه هزاران فلسطینی، مقاومت فلسطین در روز هفت اکتبر(۱۵ مهر) عملیاتی موسوم به عملیات «طوفان الاقصی» را آغاز کرد تا زمینه آزادسازی کامل سرزمین فلسطین، بازگشت آوارگان فلسطینی و گسترش صلح در منطقه با انحلال رژیم غاصب فراهم شود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید