کشف 300 هزار تن گازوئیل قاچاق ایرانی در پاکستان

کدخبر: ۶۲۵۸۹۴
اقتصادنیوز : مرزبانی بخش شمال در ایالت بلوچستان پاکستان در ادامه کارزار مبارزه با قاچاق و تجارت غیرقانونی در این کشور مدعی شد که ۳۰۰ هزار گازوئیل قاچاق ایرانی را کشف و ضبط کرده است.
 کشف 300 هزار تن گازوئیل قاچاق ایرانی در پاکستان

به گزارش  اقتصادنیوز به نقل از ایرنا ، مرزبانی شمال در ایالت بلوچستان در ادامه کارزار ریشه کنی قاچاق، با توقیف ۶ تانکر حمل سوخت و بازداشت رانندگان آنان، موفق به کشف و ضبط ۳۰۰ هزار تن گازوئیل قاچاق ایرانی شد.

در این گزارش افزوده شد: قرار بود این محموله سوخت قاچاق از ایالت بلوچستان به شهرهای ایالت پنجاب منتقل شود.

خبر مرتبط
داعش مسئولیت انفجار در بلوچستان پاکستان را برعهده گرفت

اقتصادنیوز: گروهک تروریستی داعش مسئولیت انفجار دیروز در ایالت بلوچستان پاکستان را برعهده گرفت.

دولت موقت پاکستان از اوایل شهریور امسال دستور اجرای عملیات گسترده شناسایی و بازداشت عوامل قاچاق سوخت و کالا در ایالات مختلف این کشور از جمله در مناطق مرزی و سرکوب‌ شبکه‌های دخیل در احتکار دلار و کالا را صادر کرد.

آژانس‌ اطلاعات دولت پاکستان در گزارشی بی سابقه از دخیل بودن ده‌ها نفر از مسئولان نهادهای دولتی این کشور در تجارت غیرقانونی انواع سوخت از ایران پرده برداشت و حتی مدعی شد که سود حاصل از قاچاق در فعالیت‌های تروریستی نیز مصرف می‌شود.

انوار الحق کاکر نخست وزیر پاکستان اواسط مهرماه امسال طی اظهاراتی پدیده قاچاق را یک تهدید بالقوه و موجود برای این کشور دانست و اعتراف کرد ‌که عدم کنترل بر فعالیت‌های غیرقانونی و تجارت غیررسمی در مرزها باعث شد تا برخی قاچاق سوخت و دیگر کالا را قانونی جلوه دهند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید