لاپید شرط شکست اسرائیل مقابل حماس را فاش کرد

کدخبر: ۶۳۵۳۰۱
اقتصادنیوز: لاپید گفت: اگر تل‌آویو نتواند اسرا را از نوار غزه باز گرداند، این رژیم بازنده جنگ خواهد بود.
لاپید شرط شکست اسرائیل مقابل حماس را فاش کرد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، «یائیر لاپید» رئیس جریان اپوزیسیون رژیم صهیونیستی در این باره گفت که تل‌آویو بدون بازگرداندن اسرا در جنگی که به راه انداخته است پیروز نخواهد شد.

طبق گزارش خبرگزاری «سما»، لاپید این اظهارات را طی مشارکت در تظاهرات خانواده‌های اسرای صهیونیست در تل‌آویو بیان کرد.

وی همچنین خواستار تلاش برای بازگرداندن اسرای صهیونیست از غزه شد.

لاپید در این باره افزود: توافق آسانی وجود نخواهد داشت، اما توافقی که منجر به بازگشت اسرا شود ارزش هزینه کردن را دارد و مورد پذیرش و حمایت همگی ما خواهد بود.

وی همچنین تاکید کرد: هیچ پیروزی بدون بازگرداندن آنها وجود نخواهد داشت.

خبر مرتبط
اظهارات شومر جنجال به پا کرد/ لاپید واکنش نشان داد

اقتصادنیوز: رئیس اپوزیسیون رژیم صهیونیستی می‌گوید که نتانیاهو با اقدامات خود باعث شده که تل‌آویو متحدان خود را از دست بدهد.

شامگاه شنبه هزاران صهیونیست در چندین نقطه از جمله تل‌آویو، قدس، حیفا، قیساریه و بئرالسبع علیه کابینه رژیم اشغالگر به ریاست بنیامین نتانیاهو تظاهرات کردند.

خانواده‌های اسرای صهیونیست و حامیان آنها کابینه نتانیاهو را برای توقف جنگ تحت فشار قرار داده و علاوه بر آن اختلافات شدیدی میان اعضای کابینه جنگ شکل گرفته و درخواست‌ها برای کناره گیری نتانیاهو از سمتش بالا گرفته است.

رئیس اپوزیسیون رژیم صهیونیستی پیشتر در انتقاد از عملکرد کابینه این رژیم در جریان جنگ و شکست خوردن آن از مقاومت اعلام کرده بود، بنیامین نتانیاهو نمی‌تواند در منصبش ادامه دهد و امکان برگزاری انتخابات در زمان جنگ وجود دارد.

خبر مرتبط
اختلافات میان مقامات اسرائیل بالا گرفت/ لاپید به کابینه نتانیاهو تاخت

اقتصادنیوز: رییس جریان مخالف کابینه رژیم صهیونیستی اعلام کرد که کابینه این رژیم تنها به بقای سیاسی خود اهمیت می‌دهد.

مقاومت فلسطین به رهبری جنبش حماس، هفتم اکتبر (۱۵ مهر) عملیات منحصر بفردی را با حمله به شهرک‌های صهیونیست‌نشین منطقه «غلاف غزه» انجام داد و ده‌ها صهیونیست را به اسارت گرفت. کارشناسان این عملیات را یک شکست راهبردی برای رژیم صهیونیستی و ارتش «افسانه‌ای» ادعایی آن ارزیابی می‌کنند. این عملیات باعث آغاز تجاوزات وحشیانه ارتش رژیم اشغالگر به مناطق مسکونی در نوار غزه شد و این تجاوزات از هفتم اکتبر تا ۲۴ نوامبر (سوم آذر) ادامه داشت و پس از یک وقفه یک هفته‌ای جمعه اول دسامبر بار دیگر از سر گرفته شد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید
    فوری/ حادثه برای بالگرد رئیسی + گزارش لحظه به لحظه