ابعاد جدید جنایات فجیع اسرائیل در بیمارستان شفا + فیلم

کدخبر: ۶۴۰۸۳۸
اقتصادنیوز: رسانه‌های عربی امروز (دوشنبه) فیلمی از جنایت فجیع نظامیان اسرائیل در بیمارستان الشفا غزه و کشف پیکرهای شهدای فلسطین منتشر کردند.
ابعاد جدید جنایات فجیع اسرائیل در بیمارستان شفا + فیلم

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، نیروهای امداد و نجات غزه پس از آواربرداری در اطراف بیمارستان الشفا، تعداد زیادی از پیکرهای شهدای فلسطینی که توسط نظامیان صهیونیست به شهادت رسیده‌اند، کشف کردند.

بر اساس این گزارش، نیروهای امداد غزه در حین آواربرداری در اطراف این بیمارستان الشفا متوجه شدند که ارتش جنایتکار صهیونیستی در جریان یورش اخیر به این بیمارستان، افراد زیادی را به شهادت رسانده واجساد آن‌ها را زیر تپه‌های خاکی ایجاد شده در این منطقه، مدفون کرده است.

خبر مرتبط
پیدا شدن پیکر 409 شهید در بیمارستان شفا پس از خروج نیروهای اسرائیلی

اقتصادنیوز: پیکر ۴۰۹ شهید از مجتمع پزشکی الشفا در غزه از زمان عقب‌نشینی اشغالگران از خان یونس پیدا شده است.

از سوی دیگر وزارت بهداشت فلسطین ظهر امروز اعلام کرد که ارتش رژیم صهیونیستی در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۶۸ شهروند فلسطینی را شهید و ۹۴ نفر دیگر را زخمی کرد.

خبر مرتبط
گزارش تکان‌دهنده دیده‌‌بان حقوق بشر از شهدای بیمارستان شفا

اقتصادنیوز: دیده‌ بان حقوق بشر اروپا مدیترانه در گزارشی اعلام کرد که در حمله اسرائیل به بیمارستان شفا در غزه یک هزار و ۵۰۰ نفر کشته، زخمی و مفقود شدند.

با احتساب این شهدا، شمار شهدای فلسطین از آغاز تجاوزگری ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه در هفتم اکتبر (۱۵ مهر) به ۳۳ هزار و ۷۹۷ نفر و شمار زخمی ها به ۷۶ هزار و ۴۶۵ نفر رسید.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید