دست نتانیاهو رو شد/ باور پیروزی سرابی بیش نیست

کدخبر: ۶۴۵۶۵۲
اقتصادنیوز: افکار عمومی در اراضی اشغالی دیگر شعار پیروزی کامل نتانیاهو را باور ندارند و این با داده‌های حاصل از نظرسنجی‌ها برجسته شده است.
دست نتانیاهو رو شد/ باور پیروزی سرابی بیش نیست

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، شبکه صهیونیستی «کان» درباره تعبیر پیروزی کامل در غزه که بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر اشغالگران از روز اول جنگ غزه استفاده می‌کرد، صحبت کرد.

براساس گزارش المیادین، به گفته شموئل روزنر، تحلیلگر صهیونیستی این شبکه، عموم شهرک‌نشینان دیگر این شعار را باور ندارند و این با داده‌های حاصل از نظرسنجی‌ها کاملا یکی است. 

خبر مرتبط
واکنش لاپید به تهدید بایدن/ نتانیاهو مقصر است!

اقتصادنیوز : رهبر اپوزیسیون رژیم صهیونیستی گفت تهدیدهای اخیر رئیس جمهور آمریکا درباره عدم ارسال سلاح به این رژیم نتیجه مدیریت شکست خورده کابینه بنیامین نتانیاهو است.

روزنر توضیح داد که در اکتبر، زمانی که جنگ آغاز شد، بیش از ۷۰ درصد تصور می‌کردند که رژیم صهیونیستی در جنگ پیروز خواهد شد ولی با گذشت زمان و با ادامه جنگ و دستاورد‌هایی که عموم شهرک‌نشینان امیدوار بودند آن‌ها را ببینند، به دست نیامد. پس از آن ۶۰ درصد و سپس فقط ۵۰ درصد شهرک‌نشینان امیدوار بودند پیروز شوند.

وی خاطرنشان کرد: این کاهش همچنان ادامه دارد و در اردیبهشت ماه این عدد به کمتر از ۴۰ درصد کاهش یافت.

روزنر اعلام کرد که رژیم صهیونیستی به سرکردگی کسی وارد جنگ شد که در میان شهرک‌نشینان چندان اعتمادی به او وجود نداشت. 

خبر مرتبط
افشاگری مقامات نظامی اسرائیل از هدف عملیات نتانیاهو در غزه

اقتصادنیوز: سه مقام نظامی صهیونیستی که می‌خواستند ناشناس باقی بمانند راهبرد بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی درباره جنگ کنونی در غزه را زیرسوال بردند.

 این در حالی است که سرعت تظاهرات شهرک‌نشینان علیه نتانیاهو و کابینه او در حال افزایش است، زیرا هزاران خانواده اسرای صهیونیست جمع شده و برای سقوط کابینه شعار می‌دهند.

خانواده‌های زندانیان فشار زیادی بر کابینه نتانیاهو وارد می‌کنند تا آن را برای انعقاد قرارداد مبادله‌ای جدید با مقاومت فلسطین وادار کنند، زیرا ترس از جان این زندانیان پس از کشته شدن تعدادی از آنها در نتیجه بمباران وحشیانه اسرائیل به نوار غزه وجود دارد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید
    صداوسیما و خبرگزاری رسمی دولت شهادت ابراهیم رئیسی را تایید کردند در سوگ ابراهیم رئیسی