بررسی و معرفی پدفون اینفینیتی2

کدخبر: ۱۰۰۴۱۵
ایسوس پدفون های خود را که محصول خاص و کم نظیری بود از حدود دو سال پیش روانه بازار کرد. ابتدا پدفون و بعد از آن پدفون 2 و پدفون اینفینیتی و در نهایت پدفون اینفینیتی نیو را تولید کرد.
بررسی و معرفی پدفون اینفینیتی2
به گزارش اقتصاد روز، ایسوس پدفون‌های خود را که محصول خاص و کم‌نظیری بود از حدود دو سال پیش روانه بازار کرد. ابتدا پدفون و بعد از آن پدفون2 و پدفون اینفینیتی و در نهایت پدفون اینفینیتی‌نیو را تولید کرد.
روند رو به رشدی را در عرضه این پدفون‌ها شاهد بودیم و با آمدن هر مدل جدید نقص‌های مدل قبلی پوشانده شده بود. مثلاً پدفون اولیه هنگام استفاده داغ می‌کرد، وزن زیادی داشت و گذاشتن در داک تبلت بسیار روان صورت نمی‌گرفت. اما رفته‌رفته پدفون‌ها قوی‌تر و بهتر شدند و به عنوان محصول لوکس خود را به مشتریان شناساندند.
و اما پدفون اینفینیتی‌نیو
جنس براق بدنه بسیار چشم‌نواز است. ابعاد این گوشی 128×65×9.2 است. تا سر حد امکان وزن این گوشی پایین آمده و به 141 گرم رسیده است. جنس درب پشتی این محصول از پلاستیک سیار با کیفیت است. دور تا دور گوشی از جنس آلومینیوم ساخته شده و بدنه به‌طور کلی از استحکام بالایی برخوردار است.
اینفینیتی2 مانند مدل قبلی خود یک داک تبلت 10.1 اینچی هم دارد که در پشت آن قرار گرفته، وقتی گوشی را در داک قرار می‌دهید به سرعت تبلت را فعال خواهد کرد. اینفینیتی2 یک گوشی اندرویدی با صفحه نمایش پنج اینچی با رزولوشن Full HD است.
ممکن است برای کاربران این سوال پیش آید که گوشی از درون داک تبلت، بیرون بیفتد یا هنگام کار قطع و وصل شود. اما باید گفت این داک طوری طراحی شده که اگر به آرامی کار جدا کردن گوشی از داک را انجام دهید موفق می‌شوید اما اگر به‌طور سریع یا با وارد کردن ضربه بخواهید گوشی را جدا کنید قفل‌ها که مانند کمربند اتومبیل طراحی شده‌اند اجازه جدا شدن را نخواهند داد.
یکی از نکات مهم راجع به این دستگاه تکنولوژی Dynamic Display آن است که به محض اینکه گوشی را درون داک تبلت قرار می‌دهید همه آنچه در صفحه نمایش گوشی مشاهده می‌کردید و برنامه‌ای که در حال اجرا بوده است به همان شکل نمایش داده خواهد شد.
پدفون اینفینیتی از یک پروسسور چهار هسته‌ای 2.2 گیگاهرتزی بهره‌مند است. یک پردازشگر گرافیکی Adreno 330 و یک رم دو گیگابایتی این پروسسور را در عملکرد بهتر گوشی همراهی می‌کنند. این مدل با دو حافظه 16 و 32 گیگابایتی و البته با قابلیت نصب کارت حافظه Micro SD تولید شده است.
دوربین پدفون اینفینیتی2 همانند مدل قبلی، یک دوربین 13 مگاپیکسلی است که قادر است عکس‌هایی با رزولوشن 4128×3096 پیکسل ثبت کند. قابلیت فیلم‌برداری Full HD در این دوربین گنجانده شده است. یک فلاش LED هم برای عکاسی در شرایط نوری پایین برای این دوربین تعبیه شده است.
اینفینیتی2 دارای باتری قوی لیتیوم-پلیمری 2400 میلی‌آمپر ساعتی است که با توجه به مصرف پایین صفحه نمایش این گوشی تا دو روز شارژدهی خوبی خواهد داشت. اما داخل داک تبلت هم یک باتری پنج هزار میلی‌آمپری قرار گرفته که در صورت نداشتن شارژ گوشی، باتری تبلت آن را شارژ خواهد کرد که مزیت بسیار خوبی برای چنین دستگاهی است. بنابراین کاربران هیچ‌گونه نگرانی راجع به باتری این دستگاه نخواهند داشت.
اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید