ورود وزیر ارتباطات به ماجرای کلش آو کلنز

کدخبر: ۱۵۷۰۸۲
وزیر ارتباطات گفت: اعتراضاتی به اختلال بازی کلش از سوی دنبال کنندگان صفحه اجتماعی بنده مطرح شده که این مطالب را به اطلاع کمیته تعیین مصادیق محتوای مجرمانه خواهم رساند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم، اواسط هفته گذشته دسترسی به بازی کلش‌آوکلنز با مشکل مواجه و سپس رفع شد.

در پی این اتفاق بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای اعلام کرد که علت محدودیت در دسترسی به این بازی مشکل اخلال در شبکه اینترنت بوده است اما معاون دادستان کل کشور در امور فضای مجازی علت را موضوع دیگری عنوان کرد.

عبدالصمد خرم آبادی -معاون قضایی دادستان کل کشور- در گفت‌وگویی رسانه‌ای درباره اختلال ایجاد شده در بازی "کلش‌آوکلنز" از اعمال محدودیت برای دسترسی به این بازی خبرداد و گفت: اکثریت قریب به اتفاق اعضای کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه با اعمال محدودیت برای دسترسی به این بازی موافقت کردند.

وی درباره اینکه به چه علت محدودیت در دسترسی به این بازی بعد از مدتی رفع شد نیز گفت: این سوال باید از وزارت ارتباطات و شرکت ارتباطات زیرساخت که مسئولیت اجرای دستورات کار گروه را برعهده دارد پرسیده شود که چرا محدودیت رفع شده است.

معاون قضایی دادستان کل کشور در امور فضای مجازی اعلام کرد به موجب ماده قانونی مزبور ترویج و آموزش اعمال خشونت‌آمیز از طریق سامانه‌ها و شبکه‌های رایانه‌ای جرم است.

بعد از این ماجرا، محمود واعظی –وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات- ضمن پاک کردن برخی کامنت کاربران اینترنت از صفحه شبکه اجتماعی خود که ظاهرا ادبیات مناسبی نداشتند، اظهار کرد: در چند پست اخیر اعتراضاتی به اختلال بازی کلش از سوی دنبال کنندگان صفحه اجتماعی من مطرح شده که این مطالب را به اطلاع کمیته تعیین مصادیق محتوای مجرمانه خواهم رساند.

وزیر ارتباطات همچنین گفت: مطالب مطرح شده را پیگیری خواهم کرد اگر چه در بعضی موارد به دلیل استفاده از ادبیات نامناسب مجبور به حذف آنها شدم.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید