در همایش 18 اسفند «دنیای اقتصاد» صورت می‌گیرد

رونمایی از بازار جذاب پول‌های کم‌ریسک

کدخبر: ۱۶۲۲۰۵
همواره یکی از موارد جذاب برای سرمایه‌گذاران خرد و کلان یافتن بازاری کم‌ریسک است که همزمان سود مناسبی را عاید این سرمایه‌گذاران کند. در این شرایط می‌توان به سه گزینه تحت عنوان بازار بدهی، بازار پول (سپرده‌های بانکی) و صندوق‌های سرمایه‌گذاری با درآمد ثابت به‌عنوان کم‌ریسک‌ترین بازارها در کشور اشاره کرد.
رونمایی از بازار جذاب پول‌های کم‌ریسک

به گزارش اقتصادنیوز ، این در حالی است که با توجه به رشد نرخ سود در بازار بدهی و نشانه‌هایی از افزایش نرخ ترجیحی بانک‌ها به سپرده‌های خاص، به نظر می‌رسد در سال آتی بازارهای کم‌ریسک از جذابیت ویژه‌ای برای سرمایه‌گذاری برخوردار بوده و توانایی مناسبی در جذب سرمایه‌گذاران کم‌ریسک داشته باشند. 

این مهم اما مستلزم شناخت دقیق بازارهای مذکور و آگاهی از سازوکار ورود و خروج به آنها است. بر این اساس تیم تحلیلی «دنیای‌بورس» درصدد است در همایشی تحت عنوان «چشم‌انداز اقتصاد ایران در سال 96» به معرفی جذاب‌ترین فرصت‌های سرمایه‌گذاری در بازارهای کم‌ریسک پرداخته و با ارائه یک بسته پیشنهادی نشان دهد که چگونه می‌توان با استفاده ترکیبی از فرصت‌های کم‌ریسک، بازدهی بیشتری نسبت به استفاده یکسان از این بازارها به دست آورد.

در بخش بورس این همایش همچنین آینده بازارهای جهانی و تاثیر این بازارها بر میزان سودآوری شرکت‌های کالایی با توجه به بودجه پیش‌بینی ‌شده آنها برای سال آتی بررسی می‌شود. عیارسنجی وضعیت صنایع پرپتانسیل بازار سهام از جمله بانک‌ها، خودرویی‌ها، کالایی‌ها، کالاهای مصرفی نظیر غذایی‌ها و قندی‌ها، شرکت‌های حوزه فناوری اطلاعات و تازه‌واردهای پرنوسان بازار سهام از دیگر مسائل مورد بررسی در این همایش خواهد بود. «دنیای اقتصاد» برای بررسی آینده بازارهای ارز، سکه، مسکن و بورس و تشریح چشم‌اندازهای قابل تصور برای نرخ بازدهی بازارها در سال 96، در نظر دارد همایشی تحت‌عنوان «چشم‌انداز اقتصاد ایران در سال 96» در تاریخ 18 اسفند برگزار کند.

در این همایش، کارشناسان خبره و صاحب‌نظر در بازارهای مختلف، به تشریح متغیرهای اثرگذار بر بازارها خواهند پرداخت. سخنرانان این همایش، همچنین به ابهامات و سوالات سرمایه‌گذاران، مصرف‌کننده‌ها و طیف‌های مختلف فعال در بازارهای اقتصادی ایران درباره موضوعات مرتبط با آینده قیمت‌ها پاسخ می‌دهند. متقاضیان شرکت در این همایش می‌توانند برای ثبت‌نام با شماره تلفن 42710151 تماس بگیرند یا به سایت www.ieoc1396.ir مراجعه کنند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید