ابهام در عرضه کافی بنزین سوپر در آستانه نوروز

کدخبر: ۱۶۳۸۱۶
درحالی که برخی از گزارش های مردمی حاکی از عرضه محدود بنزین سوپر در برخی از استان های کشور است و این موضوع توسط رییس اتحادیه جایگاه‌داران سوخت نیز تایید شده است، شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ضمن تکذیب خبر مذکور اعلام کرده چناچه شهروندی در جایگاهی با این مشکل رو به رو شد می تواند این موضوع را برای پیگیری به این شرکت گزارش دهد.
ابهام در عرضه کافی بنزین سوپر در آستانه نوروز

به گزارش ایسنا، برخی از گزارش ها حاکی از این است که عرضه بنزین سوپر در برخی از جایگاه با محدودیت مواجه شده و برخی از جایگاه ها در استان تهران و البرز از عرضه بنزین سوپر به دلیل محدودیت عرضه این فرآورده خودداری می کنند.

در این راستا بیژن حاج محمدرضا، رییس اتحادیه جایگاه‌داران سوخت در گفت و گو با ایسنا با بیان اینکه مدت ها است با کمبود بنزین سوپر مواجه هستیم، افزود: گاهی تولید و عرضه این فرآورده قطع شده و مجددا وصل شده است و چند ماهی است محدودیت عرضه به جایگاه هایی که بنزین سوپر توزیع می کردند وجود دارد.

وی ادامه داد: این  مشکل را پیگیری کردیم اما پاسخ قطعی به ما داده نمی شود اما دلیل آن کمبود تولید است که موجبت کمبود عرضه می شود. این مشکل در استان تهران و البرز وجود دارد زیرا سایر در جایگاه های استان های کشور بنزین سوپر آنچنان عرضه نمی شود. استان البرز با کمبود مواجه است و  از بین 54 جایگاه در این استان، در یک یا دو جایگاه بنزین سوپر عرضه می شود.

این مباحث درحالی مطرح می شود که فاطمه کاهی، مدیر روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده ها موضوع کمبود تولید و عرضه بنزین سوپر را تکذیب کرد و گفت: هیچکدام از جایگاه ها با کمبود بنزین سوپر مواجه نیست و چنانچه شهروندی با مشکل کمبودعرضه بنزین سوپر مواجه شد می تواند از طریق شماره 09627 اطلاع رسانی کند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید