آخرین فرصت تکمیل صورت حساب سهام عدالت / سایت سهام عدالت مسدود می شود

کدخبر: ۱۸۳۹۰۲
مشمولان سهام عدالت حداکثر تا ساعت 24 امشب فرصت دارند که صورت حساب سهام عدالت خود را تا سقف یک میلیون تومان افزایش دهند.
آخرین فرصت تکمیل صورت حساب سهام عدالت / سایت سهام عدالت مسدود می شود

به گزارش شادا، در اطلاعیه سازمان خصوصی سازی آمده است: از صبح فردا سامانه سهام عدالت به مدت ۱۰ روز از دسترس مشمولان خارج خواهد شد و بعد از این ۱۰ روز مشمولان میتوانند صورت حساب خود را ببینند و شماره شبای خود را وارد کنند.

بر اساس این گزارش، در مرحله اول ساماندهی سهام عدالت مشمولان این سهام می‌توانستند از طریق سامانه سهام عدالت به حساب خود دسترسی داشته باشند، در آن صورت‌حساب‌ها مشخص می‌کند که در ۱۰ سال گذشته چه مقدار سود توسط سازمان خصوصی‌سازی از شرکت‌های سرمایه‌پذیر وصول و به حساب خزانه واریز شده است که این عدد برای تمام مشمولین مقدار ثابت ۵۳۲ هزار تومان بود.

 این گزارش می افزاید: در این صورت‌حساب ردیفی وجود دارد تحت عنوان سودهای دریافتی از سنوات قبل، در سال‌های ۱۳۸۶ و ۱۳۸۸ بعضی‌ها ۴۰ هزار تومان و بعضی‌ها معادل ۸۰ هزار تومان و تعدادی ۱۲۰ هزار تومان بابت سهام عدالت سود گرفته‌اند که این رقم‌ها برای این افراد از مبلغ ۵۳۲ هزار تومان کسر می شود.

 همچنین ردیف دیگری در این صورت‌حساب تحت عنوان تخفیف‌های ویژه وجود دارد، مطابق قانون دو دهک پایین درآمدی جامعه شامل ۵۰ درصد تخفیف داده می‌شود که آن دو دهک شامل سه گروه هستند که گروه اول مدجویان کمیته امام خمینی (ره)، گروه دوم افراد تحت پوشش سازمان بهزیستی و گروه سوم روستاییان فاقد شغل هستند.

در پایان این صورت‌حساب نیز مشخص می‌شود که تا سقف یک میلیون تومان چقدر اقساط برای مشمول مورد نظر باقی مانده است، البته آن دو دهک پایینی که دارای ۵۰ درصد تخفیف هستند لازم نیست هیچ مبلغی را پرداخت کنند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید