بیشترین فروش بیمه شخص ثالث متعلق به کدام ماشین ها است؟

کدخبر: ۶۳۸۹۶۱
بیمه شخص ثالث اجباری است و تمام خودروها باید از پوشش آن بهره‌مند باشند. همین موضوع باعث می‌شود که تقاضا برای خرید این بیمه بالا باشد و شرکت‌های متنوعی در عرصه بیمه، اقدام به ارائه خدمات مربوط به آن کنند.
بیشترین فروش بیمه شخص ثالث متعلق به کدام ماشین ها است؟

رپرتاژ آگهی: حالا این سوال پیش می‌آید که کدام خودرو بیشترین فروش بیمه شخص ثالث را دارد. تقاضا برای چه ماشینی از همه بیشتر است؟ در ادامه برایتان خواهیم گفت.

کدام ماشین‌ها بیشترین تقاضای بیمه شخص ثالث را دارند

این سال‌ها مدام بر شمار تولیدات شرکت‌های خودروسازی ایرانی اضافه شده است. به‌رغم تمام حرف و حدیث‌هایی که درباره کیفیت این محصولات وجود دارد، از شمار خریدارانشان کم نمی‌شود. مصرف‌کنندگان چنین بازاری هم بی‌تقصیرند چون چاره‌ای جز انتخاب محصولات مذکور ندارند. از میان گزینه‌های پرفروش درمیان خودروهای ایرانی باید به این موارد اشاره کنیم:

  • پژو ۲۰۶

  • سمند

  • دنا

  • پراید

  • تیبا

  • کوییک

بدیهی است که پرفروش‌بودن این خودروها و افزایش تولیدشان در کشور باعث می‌شود که بیشترین بیمه شخص ثالث هم متعلق به آن‌ها باشد.

پژو ۲۰۶

این خوردو محبوب تمام طیف‌های سنی و مخصوصا جوانان است. ساختاری زیبا، چابکی و در دسترس‌بودن قطعات این وسیله از جمله دلایلی است که باعث می‌شود، درمیان خریداران ایرانی شهرت و محبوبیت بالایی داشته باشد. برای خرید بیمه شخص ثالث پژو ۲۰۶ هم گزینه‌های پرشماری در مقابل خریداران وجود دارد. بیمه شخص ثالث آسیا و شرکت‌های متنوع دیگر، خدمات بیمه را برای این خودرو ارائه می‌کنند.

بیمه شخص ثالث تیبا

سمند

سمند خودرویی است که با ادعای بدل‌شدن به خودروی ملی در شمار زیاد به بازار عرضه شد. از زمان نخستین عرضه آن به مشتریان ایرانی تاکنون، این برندمدل تغییراتی داشته و ارتقا پیدا کرده است. این روزها هم مدل‌های تازه آن از سوی مشتریان ایرانی به‌وفور خریداری می‌شوند. وجود تاکسی‌های سمند و کاربری آن در چنین حیطه‌ای از جمله دلایل فروش بالای آن است. برای خرید بیمه شخص سمند هم گزینه‌های متعددی موجودند و صاحبان خودروها می‌توانند با در نظرگرفتن شرایط و تعرفه‌ها اقدام به خرید مورد مناسب کنند.

دنا

درمیان خودروهای پرفروشی که تقاضای بیمه شخص ثالث بالایی دارند، دنا هم به‌چشم می‌خورد. این گزینه هم به‌دلیل ظاهر مطلوب و دسترسی راحت به خدمات پس از فروش و قطعات از موارد محبوب در بازار ایرانی است. اگر صاحب خودروی دنا هستید، هرگز بدون بیمه شخص ثالث رانندگی نکنید و حواستان به رعایت قوانین باشد. چنانچه بدون این بیمه رانندگی کنید و اتفاقی رخ بدهد، مجبور به پرداخت خسارت‌های مالی زیادی خواهید بود و باید عواقبی مانند تحمل زندان تا تسویه کامل خسارت‌ها را از سر بگذرانید.

پراید

همان‌طور که احتمالاً حدس می‌زنید، بیمه خودرو پراید هم پرفروش است. این خودروهای معروف و گاهی بدنام ایرانی بسیار پرفروش است. تقاضای بالایی هم برای بیمه شخص ثالث آن وجود دارد. از آنجا که این خودرو از موارد حادثه‌آفرین در جاده‌ها و خیابان‌ها است، خرید بیمه شخص ثالث برایش اهمیت زیادی دارد و هرگز نباید ریسک رانندگی بدون این بیمه ضروری با آن را بپذیرید.

پژو پارس

این مدل از پژوها هم گزینه بسیار محبوبی در بازار ایرانی هستند. پژو پارس طراحی شیک و جذابی داشته و هرچند یارای رقابت با بهترین خودروهای بین‌المللی را ندارد، اما از گزینه‌های خوش‌ساخت در بازار ایران به‌شمار می‌رود. پژو پارس هم سهم بزرگی از فروش بیمه شخص ثالث در کشور را به خود اختصاص می‌دهد. با خرید این خودرو می‌توانید از میان گزینه‌های پرشمار که کیفیتشان چندان تاییدشده نیست به مورد مناسبی برسید. خرید بیمه شخص ثالث را هم پشت گوش نیاندازید و با اطمینان رانندگی کنید.

تیبا

تیبا هم از خودروهای ایرانی است که در دهه ۹۰ با استقبال زیاد مشتریان روبه‌رو شد. این خودرو هم طراحی جوان‌پسندی دارد و محبوب است. امکانات این خودرو نسبت به طیف قیمت آن و سایر خودروهای هم‌رده‌اش مناسب به‌نظر می‌رسد. تیبا هم در ایران و هم در سطح خاورمیانه پرطرفدار است و پرفروش. این خودرو از جمله وسایل نقلیه‌ای است که بیشترین فروش بیمه شخص ثالث در ایران را به خود اختصاص می‌دهد. برای خرید بیمه شخص ثالث تیبا می‌توانید از میان شرکت‌های پیشنهاددهنده گوناگون دست‌به خرید بزنید.

بهترین راه برای تهیه بیمه شخص ثالث خودرو

فارغ از اینکه چه مدل خودرویی سوار می‌شوید، خرید و تهیه بیمه شخص ثالث برای آن را پشت گوش نیاندازید. یادتان باشد که به‌واسطه تقاضای بالا برای این بیمه اجباری، شرکت‌های متنوعی خدمات مربوط به آن را ارائه می‌کنند. بهترین راه برای انتخاب از میان آن‌ها هم مراجعه به سامانه‌های آنلاینی است که در کمترین زمان ممکن، امکان خرید ساده و آسان را فراهم می‌کنند. اما به کدام سامانه مراجعه کنید و از چه شرکت بیمه‌ای خریدتان را انجام بدهید؟

خرید بیمه شخص ثالث از بیمه بازار

بیمه بازار سامانه‌ای جامع و آنلاین برای خرید بیمه است. برای خرید انواع بیمه می‌توانید از این بستر استفاده کنید. کافی است به آن وارد شوید و به بخش بیمه موردنظرتان بروید. برای مثال، از میان خدمات بیمه گوناگون، بیمه شخص ثالث را انتخاب کنید. با استعلام‌گرفتن شرایط و تعرفه شرکت‌های بیمه مختلف، امکان انتخاب از میان گزینه‌ها برایتان راحت‌تر می‌شود. هر مورد را با دیگری مقایسه کنید و ببینید که می‌خواهید از کدام شرکت برای وسیله نقلیه‌تان بیمه شخص ثالث بخرید. تمام فرایند خرید برایتان به‌طور آنلاین پیش خواهد رفت. در ظرف چند دقیقه، بیمه را بدون محدودیت مکانی و زمانی بخرید و با خیال راحت رانندگی کنید. بیمه شخص ثالث را از بیمه بازار تهیه کنید؛ در کمترین زمان و راحت‌ترین شکل.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید