کاظمی: سبز قباها توان آسیایی شدن دارند

کدخبر: ۱۵۵۴۴۸
سرمربى جدید تیم فوتبال ماشین سازى تبریز با تأکید بر توان فنى بالاى تک تک بازیکنان تیمش گفت: ماشین سازى با این بازیکنان و ترکیب فنى ، توان آسیایی شدن دارد و باید در راستاى احیاى دوباره این تیم تلاش کنیم.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از روابط عمومى باشگاه فرهنگى ورزشى ماشین سازى شهردارى تبریز، پس از جلسه معارفه فرهاد کاظمی، وی در اظهارنظری راجع به شرایط تیمش جدیدش به صحبت پرداخت. وی در جلسه معارفه خود خطاب به بازیکنان این تیم افزود: هر تیمى آرزوى داشتن تک تک شما را دارد ؛ با این حال این شما هستید که باید قدر و ارزش خود را بدانید و براى موفقیت هاى جدید در ادامه لیگ به میدان بروید.

 

وى در بخش دیگرى از سخنان خود ماشین سازى را تیمى بزرگ ، ریشه دار و محبوب در کشور دانست و خاطرنشان کرد: ماشین سازى را با توجه به شناختى که از قابلیت هاى بالاى این تیم دارم انتخاب کرده ام و دست در دست شما بازیکنان و حمایت هاى هیأت مدیره و هواداران روزهاى خوبى را براى این تیم رقم خواهیم زد.

 

کاظمى در عین حال با اشاره به حرمت و جایگاه هواداران ماشین سازى در فوتبال تبریز و کشور تصریح کرد: بى هیچ تردیدى هواداران ماشین سازان از جمله فهیم ترین و با شخصیت ترین هواداران فوتبال کشور به شمار مى روند که فوتبال را به خوبى مى فهمند و ما باید از این به بعد پاسخ شایسته اى به حمایت هاى آنان بدهیم.

 

سرمربى تیم فوتبال ماشین سازى شهردارى تبریز همچنین اولویت اول و اصلى خود در رأس کادر فنى ماشین سازى را رعایت جدى نظم و انضباط و احترام به بزرگ تر ها و پیشکسوتان تیم اعلام و خاطرنشان کرد: اهمیت و حساسیت ویژه اى به نظم و انضباط گروهى و درون تیمى دارم و همه باید تلاش کنیم این نظم و انضباط رعایت شود.

 

کاظمى در خاتمه از عزم بالاى خود براى موفقیت ماشین سازان در ادامه لیگ و دیدارهاى آینده خبر داد و افزود: این هدف با توجه به توان بالاى بازیکنان دور از دسترس نخواهد بود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید