دردسر جدید TouchBar مک بوک پرو برای برگزارکنندگان امتحانات

کدخبر: ۱۶۱۱۶۲
دارندگان مک بوک پرو ملزم به غیرفعال کردن Touch Bar برای شرکت در امتحان شدند.

به گزارش کلیک، مدل های ۱۳ اینچی و ۱۵ اینچی مک بوک پرو اپل دارای یک Touch Bar تعاملی هستند که به شما اجازه می دهند کارهای بسیار زیادی را در رابطه با نرم افزاری که در حال کار با آن هستید، انجام دهید. اگرچه این Touch Bar بسیار انعطاف پذیر است اما آخرین موردی که در رابطه با آن شنیده شده داستان جالبی را حکایت می کند. موضوع این است که متقاضیانی که قرار است در آزمون وکالت شرکت کنند باید جدیدترین ویژگی را که بر روی این نوت بوک های قدرتمند قرار دارد، غیرفعال کنند. زیرا با فعال بودن Touch Bar احتمال تقلب کردن در آزمون وجود خواهد داشت.

کسانی که در کارولینای شمالی در آزمون وکالت شرکت می کنند، می توانند از مک بوک پرو خود در هنگام آزمون استفاده نمایند اما باید ابتدا Touch Bar آن را غیرفعال کنند.

هیئت برگزارکننده آزمون در ایالت کارولینای شمالی بیانیه زیر را صادر کرده است. این بیانیه در رابطه با متقاضیانی است که از مک بوک پرو خود در حین برگزاری آزمون استفاده می کنند.

این اطلاعیه برای تمام متقاضیانی است که قرار است در آزمون وکالت در ماه فوریه سال ۲۰۱۷ شرکت کنند و از لپ تاپ خود نیز استفاده نمایند. اگر شما قصد دارید از جدیدترین نسخه مک بوک پرو به همراه Touch Bar استفاده نمایید، باید پیش از ورود به سالن امتحان Touch Bar را غیرفعال کنید.

برای غیرفعال کردن Touch Bar کافی است مراحل زیر را انجام دهید:

از قسمت داک، System Preferences را باز نموده و سپس بر روی بخش Keyboard دوبار کلیک کنید، سپس منوی کشویی مربوط به “Touch Bar Shows”  را باز کرده و در نهایت Expanded Control Strip را انتخاب کنید. لطفا توجه داشته باشید که ناظر امتحان پیش از شروع امتحان از تمام کسانی که از مک بوک پرو به همراه Touch Bar استفاده می کنند، می خواهد که دست خود را بلند کنند تا ناظر مربوطه یا تکنسین فنی به صندلی آن ها مراجعه کرده و از غیرفعال بودن Touch Bar اطمینان حاصل کند.

MacBook Pro

عملکرد Touch Bar نسبت به کلیدهای تابعی (Functional keys) بسیار متفاوت است. به طوری که آن ها می توانند عملکرد خود را بسته به نوع نرم افزاری که قصد باز کردن و اجرای آن را دارید، به سرعت تغییر دهند. طبق آخرین اطلاعیه منتشر شده نیز می توان از آن ها برای تقلب کردن در آزمون وکالت استفاده نمود. البته برای کسانی که از مدل معمولی مک بوک پرو ۲۰۱۶ استفاده می کنند جای نگرانی وجود ندارد اما به خاطر داشته باشید که قبل از ورود به سالن امتحانات حتما این ویژگی را غیرفعال کنید.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید