گوشی HTC U Ultra قیمت‌گذاری شد

کدخبر: ۱۶۲۲۰۳
حساب رسمی شرکت اچ تی سی در سایت Weibo اعلام کرد گوشی یو اولترا با قیمت 5088 یوآن (حدود 739 دلار) در چین به فروش می‌رسد. قیمت این دستگاه در چین با قیمت آن در آمریکا تقریبا برابر است.

جی اس ام؛ مشخصات فنینقد و بررسی هااخبار و شنیده ها

اچ‌تی‌سی ماه گذشته گوشی HTC U Ultra را به‌عنوان اولین پرچم‌دار امسال خود معرفی کرد. این گوشی، که نخستین بار در تایوان عرضه شد، حالا به چین نیز راه یافته است.

حساب رسمی اچ‌تی‌سی در سایت Weibo امروز قیمت گوشی HTC U Ultra را اعلام کرد. این دستگاه از روز اول مارس با قیمت 5088 یوآن (حدود 739 دلار) در وبسایت رسمی شرکت و فروشگاه‌های آنلاین Lynx و Jingdong به فروش می‌رسد. این قیمت احتمالا برخی را شوکه خواهد کرد، چراکه انتظار داشتند قیمت این گوشی در چین از قیمت 749 دلاری آن در امریکا بسیار کمتر باشد. این قیمت مربوط به نسخه 64 گیگابایتی و 4 گیگی است و قیمت نسخه 128 گیگابایتی هنوز اعلام نشده.

اچ‌تی‌سی یو اولترا دیوایسی با زبان طراحی جدید است که گوشی‌ساز تایوانی همچنان روی آن مانور می‌دهد. این گوشی صفحه‌نمایش 5.7 اینچی QHD و یک صفحه‌نمایش 2 اینچی اضافه در بالای صفحه‌نمایش اصلی (مشابه LG V20) دارد. تراشه اسنپدراگون 821، 4 گیگابایت رم، 64 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی و اسلات کارت حافظه با حداکثر ظرفیت 256 گیگابایت از دیگر ویژگی‌های U Ultra هستند. پرچم‌دار فعلی HTC دوربین عقب 12 مگاپیکسلی UltraPixel با دیافراگم f/1.8 و لرزشگیر اپتیکی دارد و دوربین جلو آن 16 مگاپیکسلی است.

مطلب منتشرشده توسط اچ‌تی‌سی نشان می‎دهد یو اولترا روز 10 مارس در ژاپن عرضه می‌شود. این گوشی در رنگ‌های آبی، مشکی، سفید و صورتی در دسترس خواهد بود.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • نیم قرن با اقتصاد ایران؛ ۲۹ اسفند

      اقتصادنیوز: «نیم قرن با اقتصاد ایران» به سال چهارم رسید. ما در این بخش‌ تلاش می‌کنیم روندهای اقتصاد ایران و جهان را…

    کارگزاری مفید