حضور کی روش در قطر «سه سر سود» بود

کدخبر: ۱۶۳۷۷۱
رئیس فدراسیون فوتبال با بیان اینکه سومیِ تیم فوتسال ایران در جهان بهترین اتفاق سال جاری بود، گفت: توانستیم تراز مالی را مثبت کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی تاج در پایان نشست مجمع عمومی فدراسیون فوتبال گفت: مجمع خوبی را سپری کردیم، همچنین در خصوص ساختمان‌های پرسپولیس و استقلال باید بگویم که در تلاش هستیم تا راه‌حلی برای حل این مشکل پیدا کنیم.

وی در مورد ادامه همکاری کادر فنی ایرانی با تیم ملی گفت: همه چیز خوب پیش می‌رود. همچنین حضور کارلوس کی‌روش در قطر برای تیم ملی سه سر سود بود، چرا که او هم بازیکنان تیم ملی قطر را که در الریان بازی می‌کردند، از نزدیک دید و هم بازی پرسپولیس را تماشا کرد؛ او همچنین بازی استقلال را از نزدیک مشاهده کرد.

رئیس فدراسیون فوتبال در مورد تعامل با صدا و سیما خاطرنشان کرد: جلسه خوبی با حضور وزیر ورزش و جوانان و رئیس صدا و سیما انجام شد و تعامل خوبی قرار است در این باره صورت بگیرد. همچنین در بخش تبلیغات نیز کارگروهی تشکیل شده که من هم جزو این کارگروه هستم.

تاج در ادامه با اشاره به جلسه مجمع فدراسیون فوتبال گفت: این جلسه بند جدی نداشت و تنها بند، بحث مالیات‌ها بود. فوتبال ما زیان‌ده است و سودده نیست، امامالیات بر عملکرد از ما نمی‌خواستند و مالیات بر سود از ما می‌خواستند بر همین اساس ما دو میلیارد زیان‌ده بودیم اما امروز توانستیم این تراز مالی را مثبت کنیم.

وی در خصوص بهترین اتفاق و بدترین اتفاق سال ۹۵ خاطرنشان کرد: بهترین اتفاق سال، سومیِ فوتسال ایران در جهان بود و بدترین اتفاق هم گزارش‌های مالیاتی بود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید