دربی حساس منچستر امشب برگزار می شود

کدخبر: ۱۶۶۴۷۵
امشب(پنجشنبه) دربی منچستر از ساعت 23:30 بین دو باشگاه بزرگ فوتبال انگلیس برگزار خواهد شد. این بازی تقابل دو مربی بزرگ جهان نیز خواهد بود.
دربی حساس منچستر امشب برگزار می شود

آخرین نبرد اولین فصل رویارویی مستقیم ژوزه مورینیو و پپ گواردیولا در قالب سرمربیان 2 تیم شهر منچستر، جنگی است برای رسیدن به فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا.بازی برگشت 2 تیم در فصل جاری لیگ برتر انگلیس از ساعت 23:30 پنج‌شنبه شب هیجان خاصی دارد.

 بازی رفت 2 تیم در شرایطی برگزار شد که شاگردان پپ و مورینیو با 3 پیروزی از 3 بازی اول، مدعی قهرمانی نامیده می‌شدند اماهر 2 تیم کم کم افت کردند. ابتدا منچستریونایتد دست از قهرمانی شست و چند هفته پیش هم گواردیولا و منچسترسیتی هم میدان را برای چلسی وتاتنهام خالی کردند.

 منچسترسیتی با 64 امتیاز در رده چهارم، یک امتیاز و یک پله بالاتر از رقیب همشهری ایستاده  و این بازی برای هر 2 تیم جایی برای تضمین صعود به رقابت‌های اروپایی و مخصوصا لیگ قهرمانان اروپاست.

گواردیولا: این بازی یک جنگ واقعی است

سرمربی منچسترسیتی از یک جنگ واقعی در دربی شهر سخن گفت.پپ گواردیولا گفت:« در این دربی شاهد یک جنگ تمام‌عیار خواهیم بود چون هر 2 تیم به دنبال کسب سهمیه لیگ قهرمانان هستند و در این گونه مواقع، حق هیچ گونه اشتباهی را ندارید.ما با ترکیب کامل راهی زمین خواهیم شذ و تصور می‌کنم منچستریونایتد هم به قصد تهاجم به زمین می‌آید.به هرحال خوشبختانه حریف ما چندان دفاعی نیست و می‌توانیم در این بازی خواسته‌های تاکتیکی خودمان را برآورده کنیم.اگر موفق به مهار سرعت حملات و حرکات انفجاری مخیتاریان شویم، نیمی از راه موفقیت را طی کرده‌ایم. مهم نیست زلاتان در ترکیب رقیب باشد یا نه چون شیاطین سرخ شهر منچستر تحت هز شرایطی تیمی خاص و قدرتمند هستند و ما باید مراقب خط حمله رقیب باشیم.بازی خودمان را انجام می‌دهیم و سغی می‌کنیم رویکردی تهاجمی به معرض نمایش بگذاریم؛ هر چند باید دید شزایط بازی چگونه پیش می‌رود.»

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید