افشاگری مدیر سابق استقلال

استقلال؛پرهزینه ترین باشگاه فصل آینده

کدخبر: ۱۷۳۴۷۸
استقلال در این فصل طوری یارگیری می‌کند که گویی روی گنج خوابیده است! این باشگاه جوری ریخت و پاش می‌کند که یا کلی پول برای فصل قبل جور کرده یا اینکه در پایان فصل کلی بدهی معوقه برایشان به یادگار خواهد گذاشت و آن کسی که فصل بعد مدیرعامل استقلال باشد، کوهی از دردسر را روی دوش خود احساس می‌کند.
استقلال؛پرهزینه ترین باشگاه فصل آینده

 از پژمان منتظری گرفته تا امید ابراهیمی و البته داریوش شجاعیان، جملگی با پول بسیار گزاف خریداری شده‌اند. تازه هنوز نقل‌ و انتقالات تمام نشده و از طرف دیگر نفراتی چون رحمتی و حیدری هم قطعاً با رقمی بالای یک میلیارد تومان قراردادشان را تمدید کرده‌اند. به این موارد باید قرارداد سایر نفرات و البته هزینه‌های جاری باشگاه را هم افزود که در نوع خود رقم گزافی می‌شود.

مردان 8 میلیاردی

در همین خصوص یکی از مدیران سابق استقلال ظهر دیروز ادعای جالبی را مطرح کرده و اطلاعات مالی مهمی را در اختیارمان گذاشت که قرار شد به شرط درج نکردن نامش،‌آن را به رشته تحریر درآوریم. این مدیر در رابطه با هزینه‌های باشگاه در این فصل گفت: پژمان منتظری را با قراردادی 6/2 میلیاردی جذب کرده‌اند و 5/2 میلیارد تومان هم برای داریوش شجاعیان هزینه شد. به این پول باید قرارداد 2/1 میلیاردی امید ابراهیمی را هم اضافه کرد. تازه هنوز از رامین رضاییان ناامید نشده‌اند و احتمال کمی وجود دارد او را هم استقلالی کنند. اگر رامین بیاید، قراردادش یک میلیارد و 800 میلیون تومان خواهد بود. به این ترتیب با آمدن رضاییان (البته اگر بیاید) استقلال بابت جذب 4 بازیکن بالغ بر 8 میلیارد تومان تعهد مالی داده است که باید به آن پایبند باشد. البته بر اساس گفته این مدیر، قرارداد پژمان منتظری 2 ساله بوده و پژمان بابت هر فصل 3/1 میلیارد تومان قرارداد بسته اما این پول، رقم خالص قرارداد بوده و آپشن‌های جداگانه در موردش لحاظ نشده است!

اگر این اطلاعات مالی درست باشد، استقلال در فصلی که پیش رو است، آن‌قدر ریخت و پاش کرده که واقعاً نمی‌توان آن را با هیچ فصل دیگری مقایسه کرد. حالا شاید ارقامی که مطرح شده، دقیق نباشد ولی نمی‌توان کتمان کرد تمام اسامی‌ای که ذکر شده، با مبالغی گزاف به استقلال آمده یا می‌آیند. باید منتظر ماند و دید آیا آبی‌ها با این همه تعهد مالی که ایجاد کرده‌اند، موفق می‌شوند یا نه؟ موفقیتی که قطعاً حداقل آن، کسب یک جام از 2 جام داخلی در لیگ هفدهم یا جام‌حذفی خواهد بود.

خبر ورزشی

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید