اقدام عجیب استقلال؛ خرید بازیکن بدون تاییدیه سلامت

کدخبر: ۱۷۳۵۰۷
باشگاه استقلال در مقابل بازیکنانی که جدیدا با آنها قرارداد امضا کرده با یک چالش بزرگ رو به رو شده است.
اقدام عجیب استقلال؛ خرید بازیکن بدون تاییدیه سلامت

خرید جدید آبی پوشان در نقل و انتقالات تابستانی سوای موج خوشحالی که برای هواداران این تیم را به دنبال داشت، منتقدینی را هم بیدار کرد.

مجتبی جباری با گمانه زنی ها زیاد برای عدم حضورش در استقلال روز پنجشنبه با حضور در دفتر پندار توفیقی قرارداد دوساله ای را به امضا رساند اما یک اصل مهم نه تنها در این قرارداد بلکه در تمامی قراردادهای این تیم رعایت نشده است.

اصولا باشگاه های حرفه ای در دنیای فوتبال با خریدهای جدیدشان به توافق کتبی دست پیدا می کنند و بعد از انجام تست پزشکی مهر نهایی را برای خرید بازیکن جدیدشان به ثبت می رسانند، اتفاقی که نه استقلال بلکه تقریبا هیچ کدام از تیم های لیگ برتری در ایران برای نقل و انتقالات تابستانی جدید آن را رعایت نکرده اند.

مجتبی جباری

کلینیک باشگاه استقلال که دکتر نوروزی آن را مدیریت می‌کند ادعا کرده که هیچکدام از بازیکنانی که به تازگی به استقلال پیوسته‌اند تست پزشکی نداده و تاییدیه سلامت را از کلینیک تخصصی این باشگاه دریافت نکرده‌اند. صفحه اینستاگرام این کلینیک نوشته: «به راستی جایگاه علم در برنامه‌ریزی آینده استقلال کجاست؟ پای کدام قرارداد مهر تایید کادر پزشکی مبتنی بر ازمایش‌های دقیق است؟" طبعا دیگر بازیکنان هم در این کلینیک حضور پیدا نکردند. این بحث وقتی جدی‌تر شده که بدانیم مجتبی جباری که سابقه پررنگی در مصدومیت‌ها دارد بدون هیچ تاییدیه پزشکی با استقلال قرارداد بسته. امید ابراهیمی هم که همچنان مصدوم است و وضعیت‌اش نامشخص، بدون حضور در این کلینیک قرارداد خود را با استقلال تمدید کرده و البته اصلا بعید نیست که هفته‌های زیادی را در لیگ پیش رو به دلیل مصدومیت از دست بدهد. بازیکنانی مثل پژمان منتظری، داریوش شجاعیان، حسن بیت‌سعید، سجاد شهباززاده و مهدی قائدی جوان طی هفته‌های اخیر آبی‌پوش شده‌اند و رعایت نشدن این پروسه حرفه‌ای نشان می‌دهد تیم مدیریتی و فنی حال حاضر استقلال برخلاف آنچه نشان می‌دهدنگاه چندان ویژه‌ای به مقوله حرفه‌ای گری و سلامت بازیکنان‌اش ندارد.»

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید