چرا دونالد ترامپ از اقامت در کاخ سفید فراری است؟/ تفریح مجردی آقای رئیس جمهوری+ عکس

کدخبر: ۱۸۷۲۱۶
دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا ترجیح می‌دهد تعطیلات آخر هفته خود را در باشگاه گلفش در ویرجینیا بگذراند. این برای سومین هفته متوالی است که رئیس جمهوری آمریکا آخر هفته خود را در جایی غیر از بال غربی کاخ سفید سپری می کند. این مساله که چرا دونالد ترامپ علاقه ندارد در کاخ سفید بماند به معمایی در بین مطبوعات آمریکا تبدیل شده است.
چرا دونالد ترامپ از اقامت در کاخ سفید فراری است؟/ تفریح مجردی آقای رئیس جمهوری+ عکس

حضور دونالد ترامپ رئیس جمهور فعلی آمریکا از آغاز کارش در کاخ سفید با حواشی فراوانی همراه بوده است. رفتار عجیب و غریب او و خانواده‌اش همواره سوژه رسانه‌ها بوده است تا جائیکه آنها همیشه مورد حمله لفظی و توئیتری ترامپ قرار گرفته‌اند.

در میان این ماجراها، عدم تمایل ترامپ به ماندن در کاخ سفید بیش از هر خبر دیگری حاشیه ساز بوده است. ترامپ مدتی است که آخر هفته‌های خود را در باشگاه گلفش در ویرجینا می‌گذراند و یکشنبه گذشته، سومین آخر هفته‌ای بود که  او اوقاتش را به تنهایی و بدون حضور همسرش در آنجا گذراند. برخی حضور ترامپ در ویرجینیا و عدم تمایلش برای بودن در کاخ سفید را به اختلافاتش با ملانیا ربط داده‌اند.

این ادعا می‌تواند با استناد به پیدایش بدل ملانیا تا حدی قابل قبول باشد. چرا که ملانیا به طور کل علاقه‌ای به همراهی ترامپ در سفرها و سخنرانی‌هایش ندارد و در بیشتر مراسمی که در کنار ترامپ حضور داشته، وی را پس زده و یا به او بی‌اعتنایی کرده است. با این اوصاف گمانه‌زنی‌های بسیاری برای این مساله مطرح شده است اما نمی‌توان هیچ یک را به طور قطع تایید و یا رد کرد.

6934299_235

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید