رمزگشایی روحانی نزدیک به مشایی از علت «سکوت» احمدی نژاد

کدخبر: ۱۹۷۱۱۹
رویداد 24: بهمن شریف زادگان در‌باره خبر دقیقی از حصر محمود احمدی‌نژاد، اظهار داشت: امروز با ایشان نبودم ولی دیروز مهمان آقای احمدی‌نژاد بودم، دیشب هم عکسی از خود در منزل انداختند.
رمزگشایی روحانی نزدیک به مشایی از علت «سکوت» احمدی نژاد

روزنامه القدس العربی روز شنبه در خبری مدعی شده بود که محمود احمدی‌نژاد، رئیس‌جمهور اسبق ایران به دلیل نقد دولت در حوزه اقتصادی در جریان اعتراضات اخیر در کشور مقامات ایرانی به دنبال حصر خانگی او هستند.

شاید به همین دلیل بود که کانال تلگرامی دولت بهار منتسب به محمود احمدی‌نژاد تصویری از او منتشر کرد که خارج از منزل نه بیرون از ساختمان ایستاده است.

علی‌اکبر جوانفکر، مشاور مطبوعاتی و رسانه‌ای محمود احمدی‌نژاد در دوران تصدی شهرداری تهران و ریاست جمهوری در رابطه با حصر خانگی محمود احمدی‌نژاد در گفت‌وگو با  رویداد۲۴ گفت: در این رابطه اظهارنظر نمی‌کنم.

بهمن شریف‌زاده نیز از نزدیکان محمود احمدی‌نژاد در این خصوص به رویداد۲۴ گفت: حصر آقای احمدی‌نژاد را تائید نمی‌کنم زیرا دیروز او را دیدم.

وی دراین‌باره که از امروز صبح خبر دقیقی در این رابطه دارید، اظهار داشت: امروز با ایشان نبودم ولی تا عصر دیروز مهمان آقای احمدی‌نژاد بودم، دیشب هم عکسی از خود در منزل انداختند.

شریف زادگان درباره احتمال حصر خانگی احمدی‌نژاد از امروز صبح بیان کرد: بسیار بعید می‌دانم که این اتفاق افتاده باشد.

شریف زادگان همچنین در خصوص سکوت احمدی‌نژاد در جریان اعتراضات اخیر نیز که مورد اعتراض روزنامه جمهوری اسلامی قرار گرفته بود گفت: نکته خاصی نسبت به این موضوع ندارم زیرا خود او باید توضیح دهد ولی زمانی که سکوت می‌کند، نسبت به چیزهایی اعتراض دارد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید