عضو هیئت رئیسه مجلس؛

زمان استعفای رئیس جمهور نرسیده است

کدخبر: ۲۲۲۷۳۶
اقتصادنیوز؛ امیرآبادی فراهانی گفت: هنوز شرایط و زمان استعفای رئیس‌جمهور نرسیده لذا نیازی به استعفای وی نیست. در حقیقت رئیس‌جمهور بهتر است طبق نامه‌ 190 نماینده نسبت به ترمیم کابینه خود اقدام کند.
زمان استعفای رئیس جمهور نرسیده است

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خانه ملت؛ احمد امیرآبادی فراهانی، عضو هیئت رئیسه مجلس گفت:  رئیس‌جمهور با تغییر رئیس بانک مرکزی، وزاری اقتصادی چون وزیر صنعت، معدن و تجارت و وزیر اقتصاد و دارایی و رئیس سازمان برنامه و بودجه به حل مشکلات اخیر جامعه کمک خواهد کرد.

نماینده مردم قم در مجلس افزود: مجلس برای مشکلات امروز جامعه اعم از مسائل در حوزه معاهدات و روابط بین‌المللی و ارز خارجی راهکار دارد و با ارایه این پیشنهادات به تیم اقتصادی دولت می‌توانیم در مسیر رفع مشکلات گام برداریم، اما تیم اقتصادی کنونی توانایی حل مشکلات و عملیاتی کردن راهکارهای مجلس را ندارند.

امیرآبادی فراهانی یادآور شد: مجلس راهکارهایی برای افزایش ارزش پایه پولی کشور و انعقاد پیمان با کشورهای خارجی برای مقابله با تحریم‌ها دارد که تیم اقتصادی کارآمد می‌تواند آنها را عملیاتی کند، بنابراین ترمیم بخش اقتصادی کابینه ضروری است.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: در صورتی که دولت ظرف هفته آینده اقدام به ترمیم بخش اقتصادی کابینه نکند، موضوع استیضاح برخی وزرا را در دستور کار قرار خواهیم داد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید