دردسرهایی که لاک ژله ای ایجاد می کند

کدخبر: ۲۸۶۱۱۹
اقتصادنیوز: قرار گرفتن در معرض اشعه ماوراء بنفش در روند استعمال لاک ژله ای برای همه افراد مساله مهمی محسوب می شود. چرا که لامپ های استفاده شده در این روش، اشعه UVA ساتع می کنند و برای همه خطراتی در بر دارند. البته اگر لاک به درستی و با حفاظت کامل از اشعه ماوراء بنفش زده شود، بدون اینکه خطری شما را تهدید کند می توانید از فواید آن بهره ببرید.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از بهداشت نیوز: طی دهه گذشته محبوبیت لاک های ژله ای افزایش یافته است و علت محبوبیت این لاک ها ظاهر زیبا و دوام زیاد آن هاست. با این وجود این دسته از لاک ها خطراتی هم به همراه دارند که از آن جمله می توان به آسیب پوست -در اثر نور ماوراء بنفشی که برای خشک شدن لاک استفاده می شود- اشاره کرد. البته اگر لاک به درستی و با حفاظت کامل از اشعه ماوراء بنفش زده شود، بدون اینکه خطری شما را تهدید کند می توانید از فواید آن بهره ببرید.

 سال های زیادی از تولید « لاک ژله ای » می گذرد، اما در طول 10 سال گذشته محبوبیت آن افزایش یافته است، زیرا فرمول لاک ها طی این سال ها پیشرفت کرده است و استفاده و پاک کردن آن ها به مراتب آسان تر شده است. امروزه استفاده از یک لاک ژله ای تقریبا همان قدر زمان بر است که یک لاک سنتی؛ با این تفاوت که لاک ژله ای نتیجه بهتری دارد.

اگر لاک ژله ای به درستی زده شود مثل لاک های سنتی ظرف چند روز خورده نمی شود. می توان گفت لاک ژله ای از لحاظ طول عمر و استحکام با ناخن مصنوعی برابری می کند، با این تفاوت که نگهداری و مراقبت ناخن مصنوعی را هم لازم ندارد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید
    صداوسیما و خبرگزاری رسمی دولت شهادت ابراهیم رئیسی را تایید کردند در سوگ ابراهیم رئیسی