عزم شرکت فولاد هرمزگان در بهبود مستمر و تحقق ظرفیت اسمی

کدخبر: ۲۲۱۶۱۵
گروه بنگاه‌ها: شرکت فولاد هرمزگان در خرداد ماه توانست سه رکورد در واحدهای فولاد سازی، احیا مستقیم و‌ ریخته گری برجای گذارد و سه ماهه اول سال ۹۷ را با امید به تحقق ظرفیت اسمی این شرکت در پایان سال ۹۷ به پایان برساند.
عزم شرکت فولاد هرمزگان در بهبود مستمر و تحقق ظرفیت اسمی

به گزارش روابط عمومی شرکت فولاد هرمزگان، در واحد احیا مستقیم رکورد تولید آهن اسفنجی در مدول A به میزان 80 هزار و 829 تن و در مجموع 2 مدول 158 هزار و 241 تن به ثبت رسید. این در حالی است که رکورد قبلی در این مدول 76 هزار 215 تن و در مجموع 2 مدول 151 هزار و 638 تن و در اردیبهشت ۹۶ بوده است.

هرمزگان3

بر اساس این گزارش، مهمترین رکورد این شرکت در خرداد ماه، رکورد تولید ماهیانه محصول اصلی و نهایی تختال است که  عدد 135 هزار و 699 تن در ماه  به ثبت رسید. رکورد قبلی تولید این محصول در سومین شرکت بزرگ فولاد سازی ایران مربوط‌ به فروردین ۹۷ و به میزان 135 هزار و 150 تن بوده است.

در پی کسب این دستاورد، مدیر عامل این شرکت با صدور پیامی این اتفاق را تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد سال ۹۷ نقطه عطفی در شرکت فولاد هرمزگان باشد. وی در این پیام، کسب رکوردهای جدید در واحدهای احیا مستقیم، فولاد سازی و ریخته گری را نتیجه تلاش‎های  همکاران دانست.

 

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید
    صداوسیما و خبرگزاری رسمی دولت شهادت ابراهیم رئیسی را تایید کردند در سوگ ابراهیم رئیسی