حمایت عجیب روزنامه دولت از روسیه!

کدخبر: ۵۸۶۱۴۱
همزمان با حواشی انتشار بیانیه مشترک ضدایرانی روسیه و شورای همکار خلیج فارس روزنامه ایران در شماره امروز خود مطلبی با عنوان «تأکید روسیه بر احترام به تمامیت ارضی ایران» منتشر کرد.
حمایت عجیب روزنامه دولت از روسیه!

به گزارش اقتصادنیوز، روزنامه رسمی دولت امروز، در ستون سمت راست صفحه یک خود از تأکید روسیه بر احترام به تمامیت ارضی ایران نوشت. 

به نوشته روزنامه ایران معاون وزیر امور خارجه فدراسیون روسیه و نماینده ویژه پوتین در امور خاورمیانه و آفریقا بر احترام به حاکمیت و تمامیت ارضی ایران به عنوان کشور دوست تأکید کرد.

این روزنامه در ادامه آورده است: به گزارش ایرنا، «میخائیل باگدانف» این سخنان را در دیدار «کاظم جلالی» سفیر جمهوری اسلامی ایران در مسکو بیان کرد. معاون وزیر امور خارجه فدراسیون روسیه در واکنش به اخبار منتشره در خصوص نشست مشترک اخیر وزیران خارجه کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس و روسیه بر مواضع ثابت روسیه در قبال جمهوری اسلامی ایران به عنوان کشور دوست همراه با احترام به حاکمیت و تمامیت ارضی ایران تأکید کرد. در این ملاقات همچنین موضوعات مختلفی از جمله آخرین وضعیت روابط دو جانبه بین جمهوری اسلامی ایران و فدراسیون روسیه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید
    صداوسیما و خبرگزاری رسمی دولت شهادت ابراهیم رئیسی را تایید کردند در سوگ ابراهیم رئیسی