انتقاد روزنامه جمهوری اسلامی

بعضی شهدا را به عرش می‌رسانید و بعضی دیگر را زیر فرش پنهان می‌کنید!

کدخبر: ۶۰۰۰۹۳
اقتصادنیوز: روزنامه جمهوری اسلامی با انتقاد از عملکرد مسیولین در هفته دفاع مقدس نوشت: در کارنامه دفاع مقدس، عدالت در روایت باید رعایت شود. بدون روایت عادلانه وقایع دفاع مقدس، این کارنامه نه جاذبه خواهد داشت و نه اصالت.
بعضی شهدا را به عرش می‌رسانید و بعضی دیگر را زیر فرش پنهان می‌کنید!
به گزارش اقتصادنیوز روزنامه جمهوری اسلامی نوشت:
هر سال هفته دفاع مقدس را گرامی می‌داریم بدون آنکه به فرمانده آن کوچک‌ترین اشاره‌ای داشته باشیم! هر ساله از فتح خرمشهر می‌گوئیم اما نمی‌گوئیم اولین مسئولی که بعد از فتح وارد این شهر شد و در مسجد جامع خرمشهر در جمع رزمندگان سخنرانی کرد چه کسی بود! هر ساله از شهدا تجلیل می‌کنیم ولی حاضر نیستیم اولین کسی که کمر به خدمت شهدا و خانواده‌های آنان و ایثارگران بست چه کسی بود! ما اگر با این افراد مشکل سیاسی داریم، چرا نقش آنها در دفاع مقدس را سانسور می‌کنیم؟
 
کار را در روا داشتن تبعیض به جائی رسانده‌ایم که حتی شهدا را هم به خوب و بد یا درجه یک و درجه دو تقسیم کرده‌ایم. یک شهید را به عرش می‌رسانیم و یکی دیگر را زیر فرش پنهان می‌کنیم. بعضی از فرزندان شهدا را تا بالاترین مسئولیت‌های کلیدی ارتقا می‌دهیم و بعضی از آنها را تحویل نمی‌گیریم. اگر کسی از این تبعیض‌ها فیلم بسازد، چه کارنامه سیاهی از ما ترسیم خواهد شد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید