قرارداد ۱۱۳ میلیاردی سپاهان با اسدی!

کدخبر: ۵۸۹۴۹۶
اقتصادنیوز: مالک باشگاه تراکتور مدعی شده است که مبلغ قرارداد رضا اسدی با سپاهان برای دو سال، حدود ۱۱۳ میلیارد تومان است.
قرارداد ۱۱۳ میلیاردی سپاهان با اسدی!

به گزارش اقتصادنیوز و به نقل از ایسنا، رضا اسدی که در لیگ بیست‌ویکم عملکرد مطلوبی در خط هافبک پرسپولیس نداشت، فصل گذشته راهی تبریز شد و در تراکتور زیر نظر بردیف و خمس از یک هافبک تبدیل به یک مهاجم شش‌دانگ شد و توانست پیراهن تیم ملی را هم تصاحب کند. 

او بعد از اتمام قرارداد یک ساله خود در تبریز، به پیشنهاد سپاهان پاسخ مثبت داد و این فصل زیر نظر ژوزه مورایس کار خواهد کرد. این انتقال پر سروصدا اکنون با ادعای مالک متمول تراکتور درباره قرارداد نجومی این بازیکن با سپاهان همراه شده است. 

محمدرضا زنوزی، مالک باشگاه تراکتور در برنامه «فوتبال برتر» تلویزیون اظهار کرد: سقف بودجه ما در قراردادهای‌مان ۱۵ الی ۱۶ میلیارد تومان است. تیم‌های دولتی با پیشنهادهای سنگین، قیمت بازیکنان را بالا می‌برند. یکی از تیم‌ها، ۴ برابر رقم پیشنهادی ما را به یک بازیکن داد.

وی در رابطه با جدایی رضا اسدی از تراکتور گفت: ما به رضا اسدی پیشنهاد ۱۵ میلیاردی دادیم ولی او با سپاهان قرارداد ۵۳ میلیاردی بست و قرارداد او برای فصل دوم با سپاهان ۶۰ میلیارد است.

این ادعا در حالی مطرح شده که چندی قبل هم علی پروین مدعی شد که عیسی آل‌کثیر هم برای مدت زمان دو فصل قراردادی ۷۰ میلیارد تومانی را با این تیم اصفهانی منعقد کرده است. 

عیسی آل کثیر در شرایطی بعد از عدم توافق با پرسپولیس راهی سپاهان شد که یحیی گل‌محمدی علاقه‌ای به ازدست دادن این مهاجم نداشت اما این بازیکن بر سر مسائل مالی با درویش به توافق نرسید.

البته محمدصادق میرصالحیان، مدیر روابط‌عمومی باشگاه سپاهان هم به صحبت‌های پروین واکنش نشان داد و از پیشکسوت پرسپولیس خواست تا فریب دروغ‌گوها را نخورد!

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید