کسب درآمد از تولید محتوا با استخدام غیر حضوری

کدخبر: ۴۶۱۷۱۰
ابتدا با خود فکر کنید که آیا به نوشتن علاقه دارید؟ اگر جواب مثبت است همین امروز برای همکاری با رایامارکتینگ و استخدام غیرحضوری اقدام کنید. شما می‌توانید به‌عنوان تولیدکننده محتوا در این شرکت، در خانه کار کنید و درآمدهای چند هزار تومانی تا چند میلیونی کسب کنید. پس این فرصت را برای کسب درآمد از تولید محتوا از دست ندهید.
کسب درآمد از تولید محتوا با استخدام غیر حضوری

سایت رایا مارکتینگ ارائه دهنده خدمات دیجیتال مارکتینگ توانسته با به کارگیری 7000 نویسنده دورکار بخش بزرگی از سفارشات بازار تولید محتوا را به خود اختصاص دهد. اگر به نوشتن علاقه دارید و فکر می‌کنید جای‌تان در این تیم خالی است، این فرصت برای شما نیز وجود دارد تا به‌عنوان یکی از نویسندگان دورکار در این شرکت فعالیت خود را آغاز کنید.

با استخدام غیرحضوری در رایا مارکتینگ می‌توانید در هر ساعت از روز محتوا تولید کنید و درآمدهای خوبی کسب کنید. اگر تمایل دارید تا یکی از نویسندگان این شرکت باشید، در ادامه شما را با نحوه استخدام و چگونگی کار در این شرکت آشنا خواهم کرد.

چگونه در سایت رایا مارکتینگ استخدام شویم؟

برای استخدام در رایامارکتینگ کار سختی در پیش ندارید. شما می‌توانید با ورود به سایت این شرکت به‌راحتی درخواست خود را جهت همکاری ثبت کنید. با این حال برای شروع کار علاوه بر برخورداری از شرایط دورکاری مانند دسترسی به اینترنت و کامپیوتر، می‌بایست حتما با اصول نویسندگی و سئو آشنا باشید.

اگر ذوق نویسندگی دارید و اصول سئو محتوا را می‌شناسید، برای شروع کار تولید محتوا می‌توانید برای استخدام اقدام کنید. البته اگر آشنایی کافی با اصول سئو و نویسندگی ندارید، می‌توانید از محتواهای آموزش این سایت نیز استفاده کنید.

برای شروع دورکاری ابتدا وارد سایت این شرکت شده و از منوی بالای صفحه و گزینه رایامارکتینگ، راهنمای استخدام غیرحضوری و حضوری را انتخاب کنید. 

رایا

راهنمای استخدام دورکاری به عنوان نویسنده محتوا

پس از لود صفحه مدنظرتان با مراجعه به پایین صفحه، می‌توانید بخش استخدام نویسنده سئوکار به صورت غیرحضوری را پیدا کنید. 

راهنمای استخدام دورکار

راهنمای استخدام دورکاری به عنوان نویسنده محتوا

در این بخش شما می‌توانید با پر کردن فرم استخدام درخواست خود را برای دورکاری با رایامارکتینگ ثبت کنید. در صورت تایید کارشناسان این شرکت در اسرع وقت برای شروع همکاری با شما تماس خواهند گرفت.

مزایای کار به عنوان نویسنده در رایامارکتینگ

شرکت رایامارکتینگ یکی از برترین شرکت‌ها در زمینه دیجیتال مارکتینگ محسوب می‌شود. کافی است بسیاری از کلیدواژه‌هایی که به تولید محتوا منتهی می‌شود را در موتور جستجوی خود سرچ کنید. بدون شک نام این سایت را در سه نتیجه اول مشاهده خواهید کرد.

از سوی دیگر این شرکت توانسته با ارائه محتوای باکیفیت و مقرون به صرفه آوازه زیادی در میان کارفرماها کسب کند. بنابراین استخدام در این شرکت یک فرصت ایده‌آل برای یافتن پروژه‌های بی‌شمار است. به‌عبارت ساده‌تر در رایامارکتینگ هیچگاه بی‌کار نخواهید ماند.

یکی دیگر از مزایای کار در این شرکت، پرداخت‌های منظم و دقیق آن است. طبق ادعای صاحبین این سایت، پرداختی‌‌ها دوشنبه هر هفته و بدون هیچ محدودیتی انجام می‌شود. اگر با چند نویسنده محتوای این شرکت صحبت کنید، متوجه می‌شوید که همگی از نحوه پرداختی‌های این موسسه رضایت دارند.

اما یکی از مهمترین مزایایی که استخدام به‌عنوان نویسنده دورکار در رایامارکتینگ دارد، امکان کار در زمان‌های دلخواه است. فراموش نکنید که شما به صورت دورکاری فعالیت می‌کنید و هیچ محدودیتی در ساعات کاری شما وجود ندارد. به‌عبارتی نویسندگان این شرکت می‌توانند هر زمانی که تمایل دارند، سفارشات خود را انجام دهند. این به شما اجازه می‌دهد تا نویسندگی را شغل اصلی خود قرار دهید یا حتی به آن به‌عنوان شغل دوم خود نگاه کنید.

سایت رایامارکتینگ در چه حوزه‌هایی محتوا تولید می‌کند؟

تولید محتوا در این شرکت تمامی حوزه‌های بازار آنلاین را پوشش می‌‌دهد. به‌عبارتی بهتر با جستجوی محتواهای ثبت شده در این سایت می‌توانید با انواع پروژه‌ها در زمینه گردشگری، دیجیتال مارکتینگ، آموزشی، پزشکی، صنعتی و سایر موارد روبرو شوید.

بنابراین هیچ محدودیتی در این سایت در زمینه محتوا وجود ندارد. همچنین نوع نگارش محتوا با توجه به درخواست کارفرماها تعیین می‌شود. به این معنی که کارفرماها با ثبت محتوای تالیفی، ترجمه‌ای یا درخواست بازنویسی محتوا سفارشات خود را ثبت می‌نمایند و نویسندگان باید محتوا را در قالب آن بنویسند.

بنابراین اگر می‌خواهید فعالیت خود را به‌عنوان نویسنده دورکار در رایامارکتینگ آغاز کنید، شما باید با انواع نگارش محتوا از جمله تالیفی، ترجمه‌ای و یا بازنویسی آشنایی داشته باشید. همچنین اگر به زبان‌ انگلیسی تسلط دارید نیز می‌توانید با تولید محتوای انگلیسی درآمد بیشتری کسب کنید.

فریلنسرها چگونه پروژه دریافت می‌کنند؟

اکنون بیایید ببینیم که نویسندگان محتوا در این شرکت چگونه کار می‌کنند. به نظر من پنل کاربری رایامارکتینگ برای فریلنسرها رابط کاربری بسیار بهتری نسبت به سایر سایت‌های دورکاری دارد. این موضوع کار را برای محتوانویس‌ها راحت‌تر خواهد کرد. هر نویسنده‌ای پس از ورود به پنل کاربری، با صفحه‌ای مانند تصویر زیر روبرو می‌شود. در این بخش می‌توان با کلیک روی سفارشات جدید تولید محتوا پروژه‌های جدید کارفرمایان را مشاهده نمود. 

راهنما

راهنمای استخدام دورکاری به عنوان نویسنده محتوا

همانطور که مشاهده می‌کنید، تعداد زیادی پروژه جهت تولید محتوا در این سایت وجود دارد. از سوی دیگر تنوع بالای این پروژه‌ها جالب توجه است که این موضوع باعث خواهد شد، شما محتوایی را بنویسید که تسلط بیشتری روی آن دارید. به این ترتیب هم شما می‌توانید بهتر بنویسید و هم کارفرماها رضایت بیشتری خواهند داشت.

با قرار گرفتن در رتبه‌های برتر جایزه دریافت کنید

با استخدام غیرحضوری در رایا علاوه بر این که می‌توانید با دریافت پروژه‌های مختلف در زمینه‌های گوناگون درآمدزایی کنید، این امکان وجود دارد تا با قرار گرفتن در رتبه‌های برتر نیز جایزه دریافت کنید. اگر بتوانید محتواهای خوبی بنویسید، سفارش‌ها را در زمان مورد نظر تحویل دهید و همچنین اصول سئو و نویسندگی را به‌خوبی در مقالات خود پیاده سازی کنید، می‌توانید با دریافت ستاره از کارفرماها امتیاز بگیرید. در پایان هر ماه این امتیازات جمع آوری خواهد شد و به 3 نویسنده برتر جوایزی اعطا می‌شود. جوایز در نظر گرفته شده توسط سایت رایا مارکتینگ در حال حاضر (سال 1400) به صورت زیر است:

• نفر اول: 500 هزار تومان 

• نفر دوم: 300 هزار تومان

• نفر سوم: 200 هزار تومان

ویدیوی زیر مربوط به بهترین نویسنده شهریور و مهر ماه 1400 در رایامارکتینگ است:

 کلام آخر

چه به‌دنبال یک شغل خوب باشید و چه بخواهید یک کار پاره وقت پیدا کنید، استخدام غیرحضوری در رایامارکتینگ می‌تواند به شما کمک کند تا درآمدهای خوبی کسب کنید. البته قبل از پر کردن فرم استخدام باید با خود فکر کنید که آیا به نوشتن علاقه دارید؟ اگر جواب مثبت است همین امروز برای همکاری با این شرکت اقدام کنید. شما می‌توانید به‌عنوان تولیدکننده محتوا در شرکت رایامارکتینگ، به صورت دور کار و در خانه کار کنید و درآمدهای چند هزار تومانی تا چند میلیونی کسب کنید. پس این فرصت را برای کسب درآمد از تولید محتوا از دست ندهید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید