فرصت دریافت بیمه رایگان برای سرمایه‌گذاران صندوق‌های سرمایه‌گذاری

کدخبر: ۵۹۱۶۴۰
در طرحی جالب، تمامی سرمایه‌گذاران صندوق‌های سرمایه گذاری تحت مدیریت گروه مالی کاریزما می‌توانند به صورت رایگان پوشش بیمه‌ای به میزان مبلغ سرمایه‌شان در صندوق‌های کاریزما دریافت کنند.
فرصت دریافت بیمه رایگان برای سرمایه‌گذاران صندوق‌های سرمایه‌گذاری

افرادی که قصد دارند از این فرصت بهره‌مند شوند کافیست تا تاریخ ۲۴ مرداد ماه ۱۴۰۲ تنها در یکی از صندوق‌های کاریزما سرمایه‌گذاری کرده و با ثبت نام در طرح «هدیه همراهی»، پوشش بیمه ای رایگان از بیمه زندگی کاریزما دریافت کنند. در این طرح، پوشش بیمه فوت در اثر حادثه و پوشش از کار افتادگی به علت حادثه به مدت یک سال به نام شخص سرمایه‌گذار ایجاد خواهد شد.

صندوق‌های سرمایه‌گذاری، ابزاری مناسب برای تمامی فعالان بورسی!

در یک سال اخیر به دلیل تنوع صندوق‌های سرمایه‌گذاری در بازار سرمایه، استقبال سهامداران از این ابزار‌های سرمایه‌گذاری بسیار زیاد شده است. تنوع در این صندوق‌ها باعث شده تا همه افراد (چه افراد حرفه‌ای و چه غیرحرفه‌ای) با هر درجه ریسک‌پذیری به سمت این ابزارها جذب شوند. از صندوق‌های اهرمی و طلا گرفته تا صندوق تضمین اصل سرمایه و با درآمد ثابت، همگی ابزار‌هایی هستند که به سرمایه‌گذار کمک می‌کنند تا هم بتوانند راحت‌تر سرمایه‌گذاری کنند و هم بازدهی متناسب با میزان «ریسک‌پذیری» خود را داشته باشند. 

سرمایه‌گذاران صندوق‌های کاریزما می‌توانند بیمه رایگان دریافت کنند!

همانطور که پیش‌تر اشاره شد، در سال‌های اخیر حجم تقاضای صندوق‌های سرمایه‌گذاری و تعداد آن‌ها با افزایش چشمگیری مواجه شده و تمایل برای سرمایه‌گذاری غیرمستقیم در بازار سرمایه نیز در میان فعالان بورسی افزایش یافته است. با پیدایش صندوق‌های اهرمی و امکان کسب بازدهی بیشتر نسبت به سهام و سایر صندوق‌ها و همچنین استفاده از قابلیت مدیریت حرفه‌ای، سرمایه‌گذاران بیش از پیش به سمت صندوق‌های سرمایه‌گذاری سوق داده شده‌اند. همچنین در شرایط رونق و رکودی اقتصاد، بازار ماهیت صندوق‌های با درآمد ثابت و صندوق‌های مبتنی بر سکه طلا نیز داغ شده و توجه مخاطبین زیادی را به خود جلب کرده است.

پاداش ویژه همراهی کاریزما به سرمایه‌گذاران صندوق‌ها

به مناسبت سالروز تاسیس گروه خدمات بازار سرمایه کاریزما، دارندگان واحدهای صندوق‌های سرمایه‌گذاری تحت مدیریت کاریزما متناسب با میزان داراییشان به صورت رایگان و به مدت یک سال پوشش بیمه‌ای «فوت به علت حادثه و از کارافتادگی به علت حادثه» دریافت خواهند کرد.

به مناسبت سالروز تاسیس شرکت گروه خدمات بازار سرمایه کاریزما، در طرحی ویژه تمامی دارندگان واحدهای صندوق‌ های سرمایه‌گذاری تحت مدیریت گروه مالی کاریزما از پوشش بیمه‌ای رایگان به مدت یک سال بهره‌مند خواهند شد. اما سوال اصلی این است که این طرح چگونه اجرایی می‌شود؟

در واقع تمامی افراد حقیقی که در تاریخ ۲۴ مرداد ماه ۱۴۰۲ (سالروز تاسیس گروه خدمات بازار سرمایه کاریزما) در حداقل یکی از صندوق‌های کاریزما واحد سرمایه‌گذاری کرده باشند، متناسب با میزان داراییشان پوشش بیمه‌ای به صورت رایگان به مدت یک سال دریافت خواهند کرد.

در این طرح افرادی که در تاریخ ۲۴ مرداد ماه ۱۴۰۲ حداقل یک واحد سرمایه گذاری از یکی از صندوق های تحت مدیریت کاریزما داشته باشند به میزان میانگین داراییشان در ۹۰ روز گذشته در تمامی صندوق‌های تحت مدیریت شرکت سبدگردان کاریزما و گروه مالی کاریزما، پوشش بیمه فوت در اثر حادثه و از کار افتادگی در اثر حادثه به مدت یک سال دریافت می‌کنند. بدین منظور افراد تا ۳۰ مرداد ماه فرصت دارند تا در این طرح ثبت‌نام کرده و بیمه‌نامه‌ای معادل میانگین سرمایه‌گذاریشان در تمام صندوق‌های کاریزما در ۹۰ روز گذشته هدیه بگیرند. 

برای دریافت پوشش بیمه‌ای اینجا کلیک کنید.

انواع صندوق‌های سرمایه‌گذاری کاریزما

گروه مالی کاریزما با مدیریت ۱۷ صندوق سرمایه‌گذاری که از نظر ترکیب دارایی به چند دسته سهامی، با درآمد ثابت، کالایی، مختلط و صندوق در صندوق (FOF)، و مدیریت بیش از ۶۲ هزار میلیارد تومان دارایی، در سال‌های اخیر با کسب بازدهی مطلوب توانسته است نظر سرمایه‌گذاران را به ابزارهای سرمایه‌گذاری خود جلب کند. از صندوق‌های با درآمد ثابت کارا و کمند تا صندوق های اهرمی و سکه طلای کهربا، صندوق‌هایی هستند که این روزها در سبد دارایی بسیاری از سرمایه‌گذاران مشاهده می‌شوند. 

صندوق‌های تحت مدیریت کاریزما

صندوق‌های تحت مدیریت کاریزما که سرمایه‌گذاران با داشتن واحد سرمایه‌گذاری در حداقل یکی از آن‌ها مشمول دریافت طرح همراهی کاریزما می‌شوند عبارتند از:

صندوق های قابل معامله (ETF): این صندوق‌ها نوعی از صندوق‌های سرمایه‌گذاری هستند که خرید و فروش واحدهای عادی آن از طریق پنل کارگزاری‌ها امکان‌پذیر بوده و همانند سهام عادی می‌توان با جستجوی نماد صندوق مورد نظر، اقدام به خرید و فروش آن کرد. سرمایه‌گذاران کدام صندوق‌های ETF کاریزما مشمول دریافت پاداش همراهمی کاریزما می‌شوند؟ لیست این صندوق‌ها به شرح زیر است:

  • صندوق کمند

  • صندوق کارا

  • صندوق اهرم

  • صندوق کاریس

  • صندوق کهربا

  • صندوق صنم

  • صندوق کمان

  • صندوق تضمین اصل سرمایه (با نماد ضمان)

صندوق های صدور و ابطالی: صندوق‌های صدور و ابطالی صندوق‌هایی هستند که سرمایه‌گذاری در آن‌ها از طریق صدور و ابطال واحد در پلتفرم کاریزما صورت می‌گیرد. در این صندوق‌ها خرید و فروش واحدها به قیمت خالص ارزش دارایی هر واحد یا NAV صورت می‌گیرد. صندوق‌های صدور و ابطالی کاریزما که شامل طرح بیمه مذکور می‌شوند شامل موارد زیر می‌شوند:

  • صندوق با درآمد ثابت کاریزما

  • صندوق مختلط کاریزما

  • صندوق مشترک کاریزما

  • صندوق تضمین اصل سرمایه کاریزما

اطلاعات بیشتر درباره طرح پوشش بیمه‌ای رایگان کاریزما

هدیه همراهی کاریزما، پوشش بیمه‌ای به مدت یک سال به نام شخص سرمایه‌گذار در صندوق‌های کاریزما خواهد بود.

پوشش‌های این بیمه‌نامه عبارتند از:

  •   پوشش فوت در اثر حادثه

  •   پوشش از کار افتادگی به علت حادثه

در صورتی که در طول دوره بیمه‌نامه یکی از موارد فوق برای شخص سرمایه‌گذار رخ دهد، بر اساس این بیمه‌نامه، مبلغی معادل میانگین مبلغ سرمایه‌گذاری فرد در تمامی صندوق‌های کاریزما در ۹۰ روز گذشته که به عنوان سرمایه فوت برای وی در نظر گرفته شده است، به وی یا ذینفعان ایشان تعلق خواهد گرفت.

لازم به ذکر است حداقل تعهد سرمایه برای فوت معادل «۱۰ میلیون تومان» و حداکثر سرمایه فوت معادل «۱ میلیارد تومان» خواهد بود. برای افرادی که میانگین داراییشان کمتر از ۱۰ میلیون تومان باشد، سرمایه فوت ۱۰ میلیون تومانی لحاظ خواهد شد و برای افرادی که میانگین سرمایه آن‌ها بیشتر از ۱ میلیارد تومان باشد نیز سقف سرمایه ۱ میلیارد تومانی در نظر گرفته خواهد شد. 

دریافت هدیه پوشش بیمه ای کاریزما

برای دریافت پوشش بیمه‌ای رایگان کاریزما کافیست در طرح هدیه همراهی کاریزما ثبت نام کنید. لازم به یادآوری است که شرط دریافت این هدیه داشتن حداقل یک واحد سرمایه‌گذاری در حداقل یکی از صندوق‌های تحت مدیریت کاریزما در تاریخ ۲۴ مرداد است.

سوالات متداول:

طرح هدیه همراهی کاریزما چیست؟

به مناسبت سالروز تاسیس شرکت گروه خدمات بازار سرمایه کاریزما، در طرح هدیه همراهی، کلیه دارندگان واحدهای صندوق‌های سرمایه‌گذاری تحت مدیریت گروه مالی کاریزما از پوشش بیمه‌ای رایگان به مدت یک سال بهره‌مند خواهند شد.

چه افرادی می‌توانند از طرح همراهی کاریزما استفاده کنند؟

تمامی افراد حقیقی که در تاریخ ۲۴ مرداد ماه (سالروز تاسیس گروه خدمات بازار سرمایه کاریزما) در حداقل یکی از صندوق‌های کاریزما واحد سرمایه‌گذاری داشته باشند، متناسب با میزان داراییشان پوشش بیمه‌ای به صورت رایگان و به مدت یک سال دریافت خواهند کرد.

نحوه ثبت نام طرح همراهی کاریزما چگونه است؟

شما می‌توانید از تاریخ ۲۰ لغایت ۳۰ مرداد ماه ۱۴۰۲، در این طرح ثبت‌نام کرده و بیمه‌نامه‌ای معادل میانگین سرمایه‌گذاریتان در تمام صندوق‌های کاریزما در ۹۰ روز گذشته، برای خود یا ذینفعان خود هدیه بگیرید. برای دریافت پوشش بیمه‌ای اینجا کلیک کنید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • رهبر انقلاب اسلامی در دیدار معلمان و فرهنگیان سراسر کشور تبیین کردند:

      اقتصادنیوز: رهبر انقلاب علت متفاوت بودن اهمیت آموزش‌وپرورش با دیگر دستگاه‌ها را تربیت منابع انسانی برشمردند و گفتند:…

    کارگزاری مفید