فرصت استثنایی ثبت‌نام کارت هوشمند با سود روزشمار

کدخبر: ۶۱۸۳۲۵
ثبت‌نام نخستین کارت هوشمند با امکان سرمایه‌گذاری و پرداخت سود روزشمار 23 تا 26 درصد آغاز شد.
فرصت استثنایی ثبت‌نام کارت هوشمند با سود روزشمار

رپرتاژ آگهی: این کارت یکی از جدیدترین کارت‌های بانکی کشور است که با استفاده از فناوری‌های نوین مالی،‌ امکان سرمایه‌گذاری آنی و پرداخت سود روزشمار را فراهم کرده است.

بازگشایی سامانه ثبت‌نام کارت نکسو

سامانه ثبت‌نام کارت هوشمند نکسو از ابتدای این هفته به مدت محدود باز شده است. تمام متقاضیان دریافت این کارت لازم است با کلیک روی لینک سامانه ثبت‌نام نکسو نسبت به ثبت غیرحضوری درخواست خود اقدام کنند. فرایند ثبت‌نام کارت نکسو بسیار ساده و به‌طور کاملا آنلاین انجام می‌شود. توجه داشته باشید، با توجه به تعداد بالای ثبت‌نام روزانه این کارت، بهتر است ثبت‌نام خود را به روزهای پایانی موکول نکنید.

نکسو چطور سود روزشمار 23 تا 26 درصد پرداخت می‌کند؟

کارت نکسو محصول جدیدی از گروه مالی فارابی است. این شرکت برای نخستین بار با استفاده از ابزارهای پیشرفته مالی در بازار سرمایه توانسته راه‌کار مناسبی تحت عنوان کارت نکسو معرفی کند. این کارت جدید بانکی هم قابلیت‌های کارت‌های معمول را دارد و هم امکان سرمایه‌گذاری را برای دارندگان آن فراهم می‌کند. نحوه پرداخت سود روزشمار به دارایی مشتریان نکسو از طریق صندوق درآمد ثابت هدیه فارابی انجام می‌شود. این صندوق یکی از بزرگترین صندوق‌های درآمد ثابت بازار سرمایه ایران است که امکان پرداخت سود روزشمار 23 تا 26(سالانه) را فراهم می‌کند.

چطور کارت نکسو دریافت کنیم؟

متقاضیان دریافت کارت نکسو کافیست با کلیک روی این لینک ثبت‌نام خود را تکمیل کنند. پس از تکمیل ثبت‌نام و دریافت کارت، هر ریال موجودی مشتری به چرخه سرمایه‌گذاری وارد شده و فرایند پرداخت سود روزشمار آغاز می‌شود. توجه داشته باشید این سرمایه‌گذاری هیچ وقفه یا اختلالی در دسترسی مشتری به موجودی حساب بانکی ایجاد نمی‌کند و در هر لحظه از شبانه‌روز می‌توان همانند کارت‌های معمولی بانکی، از کارت نکسو استفاده کرد.

گفتنی است در حال حاضر ثبت‌نام و استفاده از کارت نکسو به‌صورت رایگان انجام می‌شود و مشتریان حتی بابت ارسال آن نیز هزینه‌ای پرداخت نمی‌کند.

مزایای استفاده از کارت نکسو چیست؟

مهمترین مزیت استفاده از کارت نکسو، پرداخت سود روزشمار تا 26.1 درصد است. با توجه به توسعه زیرساخت فنی و مالی کارت نکسو توسط فارابی، مشتری هیچ‌وقفه‌ یا پیچیدگی خاصی در استفاده این کارت تجربه نمی‌کند و به‌سادگی می‌تواند از نکسو در خرید آنلاین، خرید از دستگاه‌های کارتخوان، کارت‌ به کارت،‌ انتقال پایا و ساتنا و… استفاده کند. همان‌طور که اشاره شد کارت نکسو عضو شتاب است و دقیقا مشابه کارت‌های بانکی تمام ویژگی‌های امنیتی و امکانات بانکداری نوین در آن رعایت شده است. برخی از امکان کارت نکسو به شرح زیر است:

  • امکان دریافت سود روزشمار 23 تا 26.1 درصد(معادل سالانه)

  • امکان انتقال وجه (کارت به کارت، پایا و ساتنا) و همچنین خرید آنلاین

  • تخصیص شماره کارت و شبای حساب به نام دارنده کارت

  • اتصال حساب بانکی به حساب‌ بازار سرمایه

در پایان اگر علاقه‌مند به دریافت کارت نکسو هستید،‌ می‌توانید با کلیک روی لینک ثبت‌نام کارت نکسو، نسبت ثبت تقاضای خود اقدام کنید. همچنین اگر جهت استفاده یا فعال‌سازی این کارت به راهنمایی نیاز دارید، در هر ساعت از شبانه‌روز می‌توانید با کارشناسان مرکز پشتیبانی فارابی با شماره 1561(بدون پیش‌شماره) در ارتباط باشید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید