مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان به تیم آژاکس نیز گل زد

قوچان نژاد در آستانه تاریخ سازی

کدخبر: ۱۶۵۴۷۶
مهاجم تیم ملی فوتبال ایران که در تیم هیرنفین هلند بازی می کند دیشب به تیم بزرگ آژاکس نیز گل زد تا در مسیر آقای گلی لیگ فوتبال هلند قرار بگیرد
قوچان نژاد در آستانه تاریخ سازی

مهاجم ایرانی هیرنفین هجدهمین گل فصل خود را در شب باخت تیم‌اش برابر آژاکس به ثمر رساند تا به رده دوم برترین گلزنان لیگ هلند صعود کند.

گوچی دراین بازی و در زمین آژاکس، کمتر از 10 دقیقه زمان نیاز داشت. او دقیقه 9 و با پای راست دروازه میزبان را باز کرد تا تعداد گلهایش در این فصل به عدد 18 برسد. این بازی درنهایت با نتیجه 5 بر یک به سود آژاکس تمام شد.

با این گل، قوچان نژاد به ریکی فن ولفس وینکل (ویتسه) و انس اونال (توئنته) رسید. این 3 نفر به طور مشترک روی پله دوم بهترین گلزنان لیگ هلند قرار دارند. بهترین گلزن اردویسیه، نیکلای یورگنسن دانمارکی از فاینورد است که 19 گل زده است. به جز گوچی، هیچکدام از این بازیکنان در این هفته موفق به زدن گل نشدند. در صورتی که قوچان نژاد بتواند آقای گل لیگ هلند شود اولین ایرانی خواهد بود که در فوتبال اروپا به این مهم دست یافته است.

به جز بازی امروز، تنها 3 هفته از لیگ هلند باقیمانده است و هیرنفین و گوچی باید در هفته های آینده با ویلم تیلبورگ (در خانه)، زووله (بیرون خانه) و نایمخن (در خانه) بازی کنند.هیرنفین در حال حاضر با 40 امتیاز هشتم است و 36 امتیاز با فاینورد صدرنشین فاصله دارد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید