رصد بازار مسکن؛

خانه های 500 میلیون تومانی را در این مناطق بخرید

کدخبر: ۴۸۰۸۴۸
با صعود بی وقفه قیمت مسکن حالا برخلاف چند ماه گذشته خانه هایی که حدود قیمت ۵۰۰ میلیون تومان قیمت داشته باشند در بازار مسکن کرج کمیاب تر شده اند.
خانه های 500 میلیون تومانی را در این مناطق بخرید

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبرآنلاین، در سال‌های اخیر که قیمت مسکن صعود قابل توجهی داشته است و بسیاری از مستاجران و شهروندان تهرانی ناچار به مهاجرت به کرج شده اند تا بتوانند قدرت خرید خود را در بازار مسکن این شهر حفظ کنند. 

حالا اما با صعود بی وقفه قیمت مسکن و برخلاف چند ماه گذشته، آپارتمان هایی که حدود قیمت نیم میلیارد تومان دارند در بازار مسکن این شهر کمتر و کمتر شده اند. 

 افزایش 60 درصدی حقوق این گروه در 1401

در حال حاضر آپارتمان هایی که حدود قیمت ۵۰۰ میلیون تومان دارند، بیشتر در محله های حصارک، مارلیک، حیدرآباد، محمدشهر و ... موجود است و فراوانی این آپارتمان ها در حصارک، حیدرآباد و محمدشهر نسبتا بیشتر است.

 البته بیشتر این آپارتمان ها قدیمی و کوچک متراژ هستند. مشاوران املاک می گویند که آپارتمان هایی با محدوده این قیمت غالبا بازسازی نشده اند و نیاز به بازسازی دارند.

در ادامه مشخصات تعدادی از آپارتمان های ۵۰۰ میلیون تومانی کرج را با استناد به اخرین فایل های فروش مشاوران املاک را می بینید:

خانه ۸۰ متری ۴۵۰ میلیون تومان/ ارزان‌ترین آپارتمان‌ها را کجا می‌توان خرید؟

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید