پیش بینی قیمت دلار امروز 28 فروردین ؛

قیمت دلار جان گرفت /سناریو تکراری در بازار ارز

کدخبر: ۴۸۹۱۸۹
برخی از تحلیلگران بازار معتقدند با تکذیب خبر آزادسازی ارزهای بلوکه شده قدرت معامله گران افزایشی بیشتر شده و از طرفی هم با احتمال به بن بست رسیدن مذاکرات وین باعث شده بیشتر بازیگران ارزی تمایل به خرید دلار داشته باشند یا حداقل دلارهای خود را دپو کنند.
قیمت دلار جان گرفت /سناریو تکراری در بازار ارز

به گزارش اقتصادنیوز ، بازار ارز تهران روز گذشته  بار دیگر جان گرفت و  قیمت دلار بر مدار صعود قرار گرفت . اسکناس آمریکایی دیروز 100 تومان گران شد و به 27 هزار 750 تومان رسید.  

زمزمه ورود دلار به کانال 28 هزار 

با رشد  و نزدیک شدن نرخ دلار به محدوده 27 هزار و 800 تومانی بار دیگر زمزمه های ورود دلار به کانال 28 هزار تومان تقویت شد. 

برخی از تحلیلگران بازار معتقدند با تکذیب خبر آزادسازی ارزهای بلوکه شده قدرت معامله گران افزایشی بیشتر شده و از طرفی هم با احتمال به بن بست رسیدن مذاکرات وین باعث شده بیشتر بازیگران ارزی تمایل به خرید دلار داشته باشند یا حداقل دلارهای خود را دپو کنند.

رشد خرید دلار در بازار شبانه 

در معاملات پشت خطی شب گذشته معامله گران بیشتر به دنبال خرید دلار بودند وهمین موضوع انتظارات افزایشی را در بازار ارز فعال نگه داشته بود.

سناریو تکراری در بازار ارز 

اما عده ای دیگر از بازیگران ارزی یک سناریو تکراری را مطرح کردند. به عقیده آنها بازارساز در هفته گذشته به سختی اجازه عبور دلار از کانال 28 هزار تومان را صادر کرد. براساس همین روند گذشته، برخی معامله گران انتظار افت قیمت دلار در روز جاری را دارند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید