شرط ورود خریداران به بازار ارز؛

پیام آمریکایی به بازار امروز دلار ایران

کدخبر: ۴۹۱۹۶۶
اقتصادنیوز : معامله گران روز گذشته با برجسته کردن یک خبر درباره برجام به دنبال افزایش قیمت دلار بودند .
پیام آمریکایی به بازار امروز دلار ایران

به گزارش اقتصادنیوز، قیمت دلار روز پنجشنبه گذشته نتوانست محدوده مقاومتی 28 هزار و 200 تومان را تصرف کند. معامله گران با برجسته کردن یک خبر درباره برجام به دنبال افزایش قیمت دلار بودند .

پیام آمریکا به بازار دلار ایران

رسانه آمریکایی پولتیکو نوشت: مذاکرات برای احیای برجام به بن بست کامل خورده است و  دیپلمات‌ها هنوز بر سر یک نقطه اختلاف نهایی بین ایالات متحده و ایران معطل هستند: حذف سپاه از لیست تروریسم وزارت خارجه.

به تبع این خبر میزان خریدهای معامله‌گران افزایش پیدا کرد و اسکناس آمریکایی توانست مرز 28 هزار تومان را حفظ کند. برخی از تحلیلگران معتقدند که معامله گران امروز برای رسیدن دلار به 28 هزار و 200 تومان تلاش خواهند کرد. از نظر این دسته از بازیگران ارزی محدوده یاد شده برای معامله گران اهمیت فراوانی دارد و تا زمانی که اسکناس آمریکایی پشت خط 28 هزار و 200 تومان قرار دارد، رشد معناداری در بازار رخ نخواهد داد و ممکن است این اتفاق در روز جاری رخ دهد.

پیش بینی قیمت دلار از مسیر قیمت درهم 

عده ای از معامله گران با توجه به قیمت درهم 7 هزار و 650 تومانی در معاملات پشت خطی باور دارند که با این اتفاق انتظارات کاهشی در میان معامله گران فعال  خواهد شد.

به عقیده آنها درست است که با درهم 7 هزار و 650 تومانی نیز ارزش دلار می تواند در محدوده 28 هزار و 100 تومان قرار بگیرد، ولی با این سطح قیمتی، خریداران بزرگ وارد بازار نخواهند شد.

همچنین در اکوایران ببینید : تصویر خاکستری از اقتصاد ۱۴۰۱

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید