گزارش اقتصادنیوز از بازار ارز و طلا؛

بی اعتنایی قیمت سکه و دلار به ریزش قیمت طلا

کدخبر: ۵۰۶۵۷۸
اقتصادنیوز: قیمت سکه و طلا امروز نوسان محدودی را تجربه کرد و این در حالی بود که قیمت اونس طلا نزدیک به 50 دلار ریزش را تجربه کرده است.
بی اعتنایی قیمت سکه و دلار به ریزش قیمت طلا

به گزارش اقتصادنیوز؛ قیمت دلار امروز چهارشنبه 15 تیر ماه نوسان محدودی رو تجربه کرد و در همان محدوده دیروز معامله شد. در بازار هرات و سلیمانیه هم قیمت دلار در مقایسه با دیروز عقب نشینی کرد. نرخ دلار در سلیمانیه 200 تومان افت کرد  و در  هرات نرخ دلار یک کانال پایین آمد و تقریبا 130 تومان ارزان تر از دیروز معامله شد. 

رشد محدود در بازار رسمی 

در بازار رسمی هم از ابتدای کار صرافی ملی  تا نیمه ظهر نرخ دلار با 27 هزار و 828 تومان مبادله شد. این قیمت در مقایسه با دیروز رشد محدودی را نشان می دهد . در بازار متشکل ارزی هم قیمت دلار سرنوشتی مشابه صرافی ملی را تجربه کرد . قیمت دلار در بازار متشکل ارزی امروز  با 27 هزار و 690 تومان معامله شد که نسبت به روز قبل نوسان محدودی را ثبت کرده بود. 

پیش بینی معامله گران درست از آب در نیامد 

 نوسان محدود دلار در حالی است که عده ای از  معامله گران با اشاره به سیگنال های جدید برجامی در انتظار صعود دلار بودند اما برخی از معامله گران معتقدند رفتار بازارساز  و تزریق ارز صادراتی و... موجب شده بازار ارز امروز آرامش را تجربه کند.

بی اعتنایی سکه به ریزش قیمت طلا 

قیمت اونس طلا دیشب در مقایسه با روزهای گذشته نزدیک به 50 دلار کاهش پیدا کرد. این فلز گران بهای جهانی دیروز در کانال 1800 دلار قرار داشت اما امروز در محدوده 1769 دلار معامله شد. 

در بازار داخلی ایران هم  قیمت طلا 18 عیار 1 میلیون و 405 هزار تومان به فروش رسید که نسبت به روز سه شنبه 4 هزار و 600 تومان رشد کرده بود. قیمت سکه هم امروز در محدوده 15میلیون تا 15 ملیون و 150 هزار تومان معامله شد. با  فرض سکه 15 میلیون تومانی حباب سکه در محدوده 15 درصد بود. افزایش چشمگیر حباب سکه باعث شده که سکه بازان انگیزه ای برای ورود به بازار نداشته باشند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید